Gå til innhold

Hvor mange her har refluks barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Behandling?

 

Symptomer?

 

Matinntak og initiativ overfor mat?

 

Vekst?

 

¨

 

Jeg har to gutter med refluks

 

En gutt behandles med Lanzo og den andre med Losec. I tillegg får de gaviscon

 

Hese stemmer, endel gulping og kjenner mat som kommer opp, lukter litt sterkt av munnen deres. Hoste om natten og slimbrekninger. Astmasymptomer, hyppige infeksjoner i lungene

 

Matinntaket er sterkt varierende og initiativ overfor mat er vekslende. Lillegutt har ikke initiativ til mat, spiser kun om vi mater. Eldste er særspiser..

 

Eldste- sterkt undervektig.. Minien er fin i vektkurven nå.

 

Kjekt å høre andre sine erfaringer'

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldstejenta på 5 år har refluks og behandles med Losec. Hun har full spisevegring pga dette og tileggsproblematikk og er fullernært via knapp på magen.

 

Skrevet

Glemte å si noe om symptomene:

hyppig oppkast, raping og gulping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...