Gå til innhold

Kan man ha 2 forlovere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å velge forlover. Har to stykker det står imellom. Den ene bor i utlandet og kan ikke hjelpe til anten på selve dagen, mens den andre bor her og kommer nok til å hjelpe meg med mange av forberedelsene, men ho sliter littt med psyken og fikser ikke oppmerksomheten som forlover på selve dagen, som taler ol.

Kan de være forlovere begge to, dele på oppgaven?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såg via noen bilder på facebook at dama som en kompis av bror min gifta seg med, hadde to forlovere... Så det går nok helt fint, om disse to venninne dine kan klare å samarbeide...

Skrevet

hei. ja det er ikke noe problem med to forlovere. det skal jeg ha. vil ha det litt utenom det vanlige. men du må snakke med presten om det, for det er ikke alle prester somgodtar det, av en eller annen merkelig grunn. men jeg tror nok helt sikkert ikke det blir noe problem.

lykke til og gratulerer

Skrevet

Det hadde jeg, og det gikk kjempefint, men har aldri hørt at presten kan si noe på det...

Skrevet

jeg hadde også 2 forlovere, det gikk kjempe fint. de hadde skrevet tale sammen, men de holdt den ikke, for hun ene har også litt oppmerksomhets angst. (hun ene min bor også i utlandet)

Skrevet

Takk for svarene. Får nok ta en liten prat med dem begge å høre hva de mener om å samarbeide om "jobben".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...