Frukten og To små Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Er super hyggelig og utrolig fint, men er jo rene lekestuen der inne. Trur han har det super morro med å "krabbe" eller noe der inne. Holdt på 2 ganger i dag over en time.. ler
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 hahaha, kansje vi har samme baby?=) min har vært extrem i dag, holder på mye lenger av gangen nå enn før, og nå er det ikke bare føttene som peiver all veier=) er nok den nye norgesmesteren i brystsvømming som bor inni meg=) hehe...
Frukten og To små Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 haha, ler.. !! morsomme disse små krabatene. du ventet en gutt?` min var også helt turbo i dag, mandagen også. kanskje han har en hviledag innimellom
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 hehe, vet ikke hva jeg venter=/ men venter noe, DET gjør jeg, det er sikkert og vist=) har troen på at det blir gutt men har ingenting annet enn magefølelsen å gå ut etter=)
Frukten og To små Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 har du tatt disse testene da? ikke det at de er sikre. men kan jo være spennende hmm, hadde jo vært morsomt om du fikk gutt du også?! termin 28 el var det 29?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 termin 26=) du venter gutt du? nei har ikke tatt noen tester, eneste det derre kinakartet, det viser gutt=)
Frukten og To små Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 jepp venter en gutt. ok bommet litt der, bare husket at du hadde nærme min dato. det samme viste det på meg, det var det eneste jeg så på. alt bra sånn ellers?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå