Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 når ca skal hodet festes? er i uke 38 å hodet er ennå ikke festet men bebien ligger i hodeleie og har gjort det noen uker nå. hva er normalt?
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 ...jeg er søren ikke sikker på om hodet har festet seg skikkelig på meg ENDA jeg, og jeg er 33 år... he, he - neida. det er ganske vanlig at hodet ikke fester seg før rett før fødsel... selv om det oftere fester seg tidligere hos førstegangsfødende. hos flergangsfødende er det ganske vanlig at det ikke fester seg før en er i fødsel...
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg er åtte dager over nå, og enda er ikke hodet helt festet. Jm regnet ikke med at det kom til å skje før med de første riene. Så tror ikke du skal bekymre deg for det jeg:)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 hahhaahaha... takk for svar, det var det jeg trengte å høre
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Hvordan vet dere om hodet har festet seg? Har lurt litt på det i det siste-
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 magene synker, men det er lege eller jm som bekrefter det på kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå