Blue Lady Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Han vasker hus, rydder inn og ut av oppvaskmaskinen, lager mat og rydder. Ikke bare han som gjør dette, men han gjør det han også, eller jeg vasker og støvsuger IKKE (bekkenløsning)
LivetErEnLek Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Vi har vaskehjelp hver fredag ("den hvite tornado" som min man kaller henne) som tar det meste. Det som står igjen, som rydding ut og inn av oppvaskmaskinen, klevask, rydding osv tar den som har tid.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 deler det meste. Jeg lager mer mat enn han, og vasker mer tøy. Han støvsuger og vasker alltid badet.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Bretter klær og legger på plass Rydder kjøkken Støvsuger når han blir bedt om det Setter jeg ham til noe annet, bruker han 3 timer på å vaske badet og 2 timer på vasking av gulv. Det er så lite effektivt at jeg velger å gjøre det selv... Men han er tapper mens det står på de få gangene jeg pisker ham rundt... Han betaler forresten for vaskehjelpen annenhver uke:)
Lullabybaby♥ Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Hmm. Rydder litt av og til, hender han bretter sammen klær.......osv.. Litt av og til altså. Ikke så veldig mye hjelp å få...
maylise Skrevet 29. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 29. august 2007 Dere er heldige! Min gjør ingenting innenfor husets fire vegger... Var på bytur med ei venninne i dag for første gang siden vesla ble født for tre mnd siden, kom hjem og hadde en times jobb med å rydde etter han! Og middag hadde han ikke tenkt på...
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 ingenting! absolutt ingenting... hvis jeg spør, blir det aldri gjort, så jeg gidder ikke spørre mer.
Koala *g07* Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Her deler vi vel mye på det. Han hjelper til med støvsuging, vasker badet, går med søppel, vasker klær, og er husets kokk =) Så kan ikke klage på han nei =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå