Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 En bok hvor gjestene kan legge igjen en hilsen og lykkeønskinger til barnet. Vi hadde nettopp dåp, å vi hadde en dåpsbok som lå fremme under hele selskapet. Hadde skrivd en lapp ved siden av. Alle la igjen en hilsen til dåpsbarnet å det var så koselig å lese igjennom=) Tenkte også å ha bilder fra dåpen i denne boken. Tenkte at det ville være fint for lillegutt og lese/se i når han blir større. Vi bestilte dåpsbok (fotobok) på kortbutikken.no. Da kan man få på et bilde av barnet og skrive tekst utenpå.. =)
Slettes Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Et annet tips er å sjekke ut at kirken faktisk har registrert dåpsbarnet slik at dere slipper å sitte der til slutt og ikke høret barnets fulle navn bli lest opp - dette gjelder selvfølgelig i de tilfeller der en bytter kirke og ikke bruker den "lokale" barnet automatisk blir tilknyttet til.. Dette skjedde oss for ikke så veldig lenge siden og siden kirken hadde rett antall barn så "stemte" jo listene deres, det de ikke hadde fått med seg at vi VAR der og at ei litta tulle skulle vært i en annen kirke.. Kjedelig..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 åh.. det må ha vært kjedelig sunba. da min fetter skulle døpes hadde presten rotet med navnene. jeg skulle få tørke av hodet hans. og derfor hadde presten spurt etter mitt navn. så når de ropte han opp, ropte de opp mitt navn. da hadde han blandet navnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå