ble-mor-i-fjor Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Noen som vet når det åpner? Det står september i vinduet i det lokalet i fjordgata, men når i september...? Står ingenting på nettsidne deres heller om at de skal åpne ny butikk..
Gjest Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Kan være det har blitt utsatt pga brannen hvis det er i den delen av Fjordgata? Gleder meg så ufattelig til de åpner, håper det blir snart!! :-D
Carnivale Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Det er langt unna brannområdet, helt i andre enden. Mellom brua over til jernbanen og den brua som går ned mot Brattøra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå