Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Hos meg med førstemann beggynte det når jeg var ca 6 uker på vei... Hva med dere?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Heldig du er da;) Kunne gjort mye for å slippe den ja... Huff, var til og med sykemeldt i flere mndr på ukontrollert oppkast:S Håper det blir bedre denne gangen da!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Når jeg var 5 uker på vei. Husker det som det var i går,var kvalm og kastet opp hver eneste dag og varte til uke 18. Ikke moro nei!
Mammamia:) Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Den kom da jeg var ca. 6 uker på vei. Var kvalm og fikk nesten ikke i meg mat på over en mnd. Uff, det var en forferdelig periode... Det er det jeg gruer meg mest til ved neste graviditet... Fødselen var bedre enn kvalmen!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Startet veldig tidlig.. var derfor jeg tok test. den tok jeg dagen før jeg skulle ha uken
Mini-me:) *gravid* Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Når jeg var 6 uker på vei. Men jeg var mest kvalm viss jeg ikke spiste med en gang jeg stod opp! Så måtte jeg spise ofte... hadde brødskive med i veska bare jeg skulle kjøre en tur.. hehe...
Mayken Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 da jeg var 5-6 uker på vei. Gikk ned 10 kilo de første 4 mnd. 2 sykehus innleggelser med intravenøs behandling. Og sykemeldt nesten hele svangerskapet pga oppkast:( Gruer meg litt til neste graviditet da sjangsen er stor for et likt svangerskap. Legene sier det er genetisk, og siden moren min ar så dårlig med alle oss tre barna, er det store muligheter for at jeg blir lik:( Men er verd det da;) fikk jo ei fantastisk jente.
Diva Muffin Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Tror det begynte da jeg var ca 10 uker på vei. Det så skummelt ut i starten, havnet nesten på sykehus... Kvalmen satt lenge i hos meg og jeg la på meg MYE. Spydde hele formiddagen og spiste hele ettermiddagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå