Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 tror at å amme holder som prevansjon??
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Og jeg skjønner GODT hvem og hvilket innlegg du sikter til nå. Har du ikke et eget liv å bry deg om da????
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Kan ikke huske å ha sett spsm. om amming og prevansjon på de IQ testene jeg har tatt. Heller litt naiv vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Man har lav iq, om man prøver å gradere iq i liten mindre, minst og stor, større, størst. Hvis man har størst iq, er man skikkelig smart da?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Bra poeng, anonym 12.00.. Dette var bare en test til dere brødhuer. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå