Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Hos meg er pappa den jeg kan si at jeg elsker mest av foreldrene mine. Selv om jeg alltid har bodd sammen med min mor, og kun vert hos han annen hver helg og en dag i uken... Pappaen min og meg er ofte uenige, og har en liten krangel i ny og ne, men det er bare fordi vi er så utrolig like. Vi blir alltid venner igjen innen en time fordi ingen av oss klarer å være sur på hverandre;o) Selvfølgelig elsker jeg min mor også, men på en helt annen måte.... Vi har et litt mere annspent forhold, og enkelte ting er vanskelig å tilgi... Hva med dere da jenter?
cherry coke Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg elsker begge to like høyt! Jeg var riktignok en skikkelig pappadalt når jeg var mindre og var med han på alt. Men jeg er like glad i begge foreldrene mine:=)
Arb.ledig husmor Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Før var det pappa, nå etter at eg fikk barn og samboer er det mamma...
Mille** Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Har ikke kontakt med faren min, så da må nesten svaret bli min mor.
Dronningen! Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Pappa står nok mitt hjerte nærmest selv om han har vært død i 5 år.
Diva Muffin Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 Huff. tenk om noen spurte ungen min om noe slikt! Begge foreldrene mine betyr like mye for meg. Jeg ser dem så sjelden at jeg er merkelig sentimental rundt dem. De har gjort mange beslutninger i oppveksten min som gjorde at jeg trakk meg unna dem i mange år, men den siste tiden har jeg klart å forsone meg med at de gjorde så godt de kunne.
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 29. august 2007 #15 Skrevet 29. august 2007 Må si mamsen min, selv om jeg får dårlig samvittighet av å måtte "velge" en favoritt.....
Gjest Skrevet 29. august 2007 #16 Skrevet 29. august 2007 Har ikke noe videre godt forhold til faren min, så svaret blir vel mum..
tre små... Skrevet 29. august 2007 #17 Skrevet 29. august 2007 kan ikke velge for de står like nærme begge to:)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #18 Skrevet 29. august 2007 Etter barna kom har jeg fått et enda nærmere forhold til min mor, og jeg har alltid hatt det til min far. Ulike forhold, like nærme hjertet.
Rusketuska Skrevet 29. august 2007 #19 Skrevet 29. august 2007 Begge to vil jeg svare her ) På hver sin måte! Med mamma kan jeg prate om absolutt alt!! Hun er dyktig på å lytte, støtte, trøste etc etc...:=)) Verdens beste!! Men, det er og faren min ) Han er bare ikke alltid så flink til å vise det ) Men, jammen har han ikke kommet seg de siste årene. Nå kan jeg prate med han om det aller meste og ) De utfyller hverandre )) Kan ikke velge. Er like glad i begge to, og begge er like viktige i mitt og mine barns liv! )
elinmamma Skrevet 29. august 2007 #20 Skrevet 29. august 2007 Pappa. Vi er mest like inni oss, selv om jeg likner mest på mamma utenpå.
Koala *g07* Skrevet 29. august 2007 #21 Skrevet 29. august 2007 Har alltid vært en skikkelig pappajente. Han er nok den som står mitt hjerte nærmest. Dessverre mistet jeg han nå i vår Han var den jeg pratet med om alt mellom himmel og jord. Han jeg gikk til vist det var noe jeg lurte på. Han var den snilleste på jord. Det betyr jo ikke at mamma ikke betyr noe, vi er bare forskjellige. Vi har kanskje kommet litt nærmere nå, etter at vi mistet pappa. Men blir ikke på langt nær det samme som forholdet jeg hadde med min pappa.
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 29. august 2007 #22 Skrevet 29. august 2007 Har ALLTID vært en skikkelig pappajente:)
fleXibel Skrevet 29. august 2007 #23 Skrevet 29. august 2007 Må nok bli min mor.. Jeg var ei STOOOOOR pappajente før...... men så sviktet han meg og masse vonde ting skjedde....nå har jeg ikke kontakt med han lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå