lifa og Eline Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Ser det er så mange innlegg om det nå. Er det bare vi som ikke gir det til vår jente eller er det flere? Jeg synes selv det er godt men syne ersonlig at det ikke er nok næringsinnhold i det til å gi det til vår jente. Hun drikker melk og har da ikke behov for yughurt i illegg.
ebbagrøn Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg gir naturell yoghurt til jenta mi på 18mnd, men hun drikker ikke vanlig melk så da blir det som en erstatning for det. Jeg, og mine søsken, reagerer selv på vanlig melk ( magesmerter og ubehag )men ikke på surnede melkeprodukter så derfor er jeg litt tilbakeholden på å gi henne vanlig melk.Ellers synes jeg det er greit å gi som mellommåltid, gjerne med havre eller musli i. Hun er kjempeglad i det:)
* Zoë * Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Vi gir ikke yoghurt til lillejenta vår (1 år). Det hender at hun får smake litt, men føler ikke for å gi henne så mye av det. Storebror på 3 år får yoghurt, men ikke hver dag. Vi bruker å ha to til tre ss havregryn og litt linfrøolje oppi. Da føler jeg at vi får dekt litt fler næringskilder (protein, kostfier, omega 3).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå