Gå til innhold

Viste dere at dere var gravide før dere testet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere noen symptomer? Er så spent, så må spørre dere som allerede er gravide. Ikm om 5 dager. Har stikkinger ved eggstokkene og føler meg litt oppblåst. Er kanskje bare innbildninger, eller er det mulig å ha symptomer så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt det du kjenner nå kan like gjerne være pms!

Skrevet

Ja, det kan det. Men aldri pleid å ha det slik skjønner du. Veldig mye mensmurringer, og det pleier jeg kun ha den dagen jeg får mensen. Spennende.-)

Skrevet

Jeg hadde en mistanke at jeg var gravid da jeg hadde veldig (da mener jeg VELDIG) ømme pupper, og var kvalm. Kvalmen gikk over når jeg spiste litt, men kom så og si like fort tilbake. Heldigvis så gikk kvalmen over etter noen dager, tror ikke jeg var kvalm en hel uke en gang. Men puppene er fremdeles ømme, og jeg er oppblåst.. Og jeg er 6+2 eller 6+3. :)

Skrevet

Ja jeg viste det ca. 1uke før ikm. Hadde veldig bryst spreng og øm nedentil. Hadde det akkurat likt forige gang og viste det da også.

Jeg har aldri disse symptomer når jeg får mensen da har jeg bare vondt i ryggen.

Skrevet

Takk for svar! Blir spennende å se:-)

Skrevet

Første gang hadde jeg ingen anelse.

Men andre og tredje gang visste jeg at jeg var gravid. Testen var bare en bekreftelse. Jeg bare kjente det på kroppen. (og visste at vi hadde hatt sex i fruktbar periode ;)

Skrevet

Jeg skjønte det fordi jeg var sååå hissig... Dette var i uke før ikm. Er veldig hissig i begynnelsen når jeg er gravid. Første graviditet skjønte jeg det fordi jeg tisset oftere, og fordi jeg ikke hadde ømme pupper før ikm, og det bruker jeg å ha rett før mensen.

Skrevet

jeg visste det før jeg testet, ja. Hadde veldig ømme bryster og var svimmel noe som vanligvis indikerer PMS, men var alikevel 100% sikker på at det var en liten spire der.

Skrevet

Forrige gang ante jeg ikke... Det eneste jeg merka var at jeg frøs selv om det var sommer og varmt. Trodde jeg brygga på noe; forkjølelse, ikke barn... Ingen andre tegn... Tror ikke jeg testa før det var gått 1-2 uker. Hadde litt uregelmessige sykluser, så vet ikke.

Nå leter jeg febrilsk etter alle mulige tegn. :-)

Skrevet

jeg var hundre prosent sikker... følte meg oppblåst i magen og hadde litt vondt i magen

Skrevet

jepp! visste det sist også. litt oppblåst og sliten samt litt menssmerter på en måte rett etter eggløsning.(kjenner eggløsningen jeg da..IKKE noe godt!)

Skrevet

Var ganske sikker denne gangen..Hadde veldig ømme pupper,oppblåst mage..Og jeg var utrolig hissig:-))

Skrevet

Jeg hadde en mistanke, ja... Hadde svært ømme pupper, oppblåst mage, mensmurringer lenge før ikm, og ikke minst, ekstremt emosjonell, begynte å grine bare jeg hørte en fin sang. Og jeg er ikke spesielt lettrørt til vanlig. Det var første pp, så jeg prøvde å si til meg selv at det bare var innbilning, men egentlig ble jeg ikke spesielt overrasket over den positive testen... Men veldig glad!

Skrevet

Jeg visste det også 1uke før mensen. Jeg pleier aldri å ha noen plager rundt mensen i det hele tatt. Aldri hatt det.. Så da jeg fikk ømme bryster, tisset hundre ganger daglig og var skikkelig oppblåst skjønte jeg at jeg var gravid

Skrevet

Ja jeg har for vane av å få "vite" det nesten når egget har festet seg. Får denne stripen fra navlen og ned med en gang. Ufattelig,legen min skjønte ikke bæret men sa jeg var en "hormonbombe" med en gang egget gravde seg ned.

Dette har skjedd de 2 siste gangene.

Skrevet

med nr 1 og nr 2 hadde jeg en anelse, men denne gangen ble jeg veldi overrasket.

testet litt over en uke etter ikm, men tenkte jeg var forsinket pga mye stress. mista pappaen min og ramla helt ut. klarte ikke å spise eller sove osv. men testen var så positiv som den kunne være. hjalp meg å komme meg igjen selv om jeg fortsatt sørger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...