Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Gruer meg til å begynne å jobbe så jeg er helt kvalm... Bare 1 uke igjen
Mille** Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Huff da, hva er det du gruer deg til? Selve jobben eller å være borte fra lille? Husker selv hvor mye jeg gruet meg i fjor, pga mye forskjellig endte jeg med å være hjemme ett ekstra år, har akkurat begynt å jobbe igjen og det er DEILIG! Klem
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Selve jobben.. Er en helt ny jobb.. Vet innerst inne at det kommer til å gå bra men... Gruer meg ikke så ille til å være borte fra junior, for vet han vil ha det bra..
Mille** Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Ny jobb kan jo være litt skummelt i starten, men samtidig veldig spennende. Går nok bra skal du se. Lykke til da! )
Nit@™ Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Skjønner at du gruer. Både for å være hjemmefra og ny jobb. Stor "lykketilmednyjobb" klem! Det går jo som regel bedre enn vi frykter på forhånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå