Karomamma Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Da har jeg vel gjort mitt her i aften! Spøk til side: jeg rekker ikke alltid å svare på alt jeg vil her inne, dagene flyr avgårde. Og hvis jeg får ledig tid, hender det at jeg rett og slett bare tenker på meg selv. Det tror jeg er sunt av og til... Heldigvis er det alltid ledig plass i tankene mine til noen som trenger det, og akkurat der er flere av dere! Stadig vekk! Det var bare det jeg ville si
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei til deg også.... Kan ikke forstå at du innimellom tenker på deg selv..... Dagene her blir bare borte, virker som om noen har puttet bare søndager og mandager i kalenderen min.
Karomamma Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Nei, tror du det er dumt altså Hvordan går det med prosjektet? Er det innflytting med eller uten trapp? Vi var forresten i nabolaget ditt for et par uker siden, Karopappa var på konsert med Postgirobygget og overnattet hos en kompis der...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Innflytttning nærmer seg, men jeg later som om det ikke gjør det.... Trapp kommer i morgen. Og jeg tar innflyttingen som den kommer. Etter alle nedturer, tør jeg ikke håpe på noe før jul..... Men oss imellom......ikke si det til noen er du snill..... så tror jeg at vi er et godt stykke på vei om 2-3 uker.. Men det tør jeg ikke å si høyt.... er litt redd for å bli skuffet igjen... Ville gjerne vært på Postgiro`n jeg også, men det ordnet seg ikke med barnevakt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå