Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med eller uten base?

IziSleep virker perfekt. Noen synspunkt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MED base er jo så sinnsykt mye enklere :-)

jeg personlig syns IzySleep virket tungt å løfte og valgte Acta Graco sitt i stedet... men hver sin smak :-)

Skrevet

Jeg har også valgt med base. har kjøpt Maxi Cosi sin, da den kom bra ut i test

Skrevet

Izisleep er ett ganske tungt sete. Vi har kjøpt maxi cosi med base, virker kjempebra og kom bra ut i tester. :)

Skrevet

Hva er en "base" ???

 

Har ikke helt fulgt med.... :-(

Skrevet

vi har maxi cosi med base

 

en base er "understellet" til stolen som sitter fast i bilen - du bare klikker stolen på plass, evnt trykker på en knapp når du tar den ut. Slipper å trekke bilbelte rundt osv - beltet er festet i basen. Systemet er lettvint OG stolen står veldig stødig!

 

Ikke så flink til å forklare... men håper det ble litt greiere. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...