Luna** Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Med eller uten base? IziSleep virker perfekt. Noen synspunkt??
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 MED base er jo så sinnsykt mye enklere :-) jeg personlig syns IzySleep virket tungt å løfte og valgte Acta Graco sitt i stedet... men hver sin smak :-)
Vilde- 25.10 - 4 dager igjen Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg har også valgt med base. har kjøpt Maxi Cosi sin, da den kom bra ut i test
mammat2goll Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Izisleep er ett ganske tungt sete. Vi har kjøpt maxi cosi med base, virker kjempebra og kom bra ut i tester.
Maren-mi Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Hva er en "base" ??? Har ikke helt fulgt med.... :-(
flixi - mor til Oliver Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 vi har maxi cosi med base en base er "understellet" til stolen som sitter fast i bilen - du bare klikker stolen på plass, evnt trykker på en knapp når du tar den ut. Slipper å trekke bilbelte rundt osv - beltet er festet i basen. Systemet er lettvint OG stolen står veldig stødig! Ikke så flink til å forklare... men håper det ble litt greiere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå