Gå til innhold

Ryggen kollapset idag..vært hos legen.. OI DA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viser seg at jeg har infeksjon i livmoren.. huff.

skal inn på sykehuset i morgen for å sjekke hvor mye rester som sitter igjen. Ev få utskprapning og begynne på antibiotikakur.

Pga infeksjonen er jeg i ferd med å miste melka,og har merket at jeg har hatt for lite til gutten min idag. Kjøpte derfor en pakke nan så vi skulle klare oss gjenom natten ihvertfall.. så skal jeg lage litt til han og oppdager at den er gått ut på dat for 1 år siden... åh sint ja.. og ettersom vi bor midt i skauen og har 4 mil til nærmeste åpne butikk på denne tiden ble det travelt her.. huff.. men fixet seg nå, ei venninne har kjøpt med og er på vei med.

Sliten jeg nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes ikke noe godt ut, vennen:-(((( Håper legene kan fikse på deg kjappere enn kjappest. Er jo horribelt at en butikk kan selge varer som gikk ut på dato for et år siden. Jeg hadde gått ut av mitt gode skinn om jeg hadde merket det. Masse lykke til i morgen.. Send meg en sms når du har sjangs da:) Har samme nr. Men jeg har mistet mine telefonnummre bare:-((( Klemmer til deg:-)

Skrevet

å kjære vene! DET hørtes vondt ut!!

Å jeg hadde KLIKKA på butikken!! Er farlig å selge SÅ gamle produkter...åsså til babyer da :-o FY SKAMME SEG!

Lykke til med amminga, livmora å videre fremover :)

Skrevet

Doffine: jepp sms skal bli sendt, er så spent på hvordan det gikk i din nye jobb... Nei godt er det absolutt ikke, og slitsomt med barna, spesiellt ettersom minstemann ikke roer seg nå som jeg har for lite mat.. men nå har vi fått en ny pakke nan i hus, så natten er reddet.

Skrevet

c,*)mommy06+sept07 *HØYGRAVID*

Jeg lover deg.. jeg kommer til å ta en skikkelig alvorsprat med butikkpersonalet i morgen.. det der har jeg opplevd flere ganger i denne butikken, de setter tilbake varer som folk kommer å klager på datoen også.. neste dag finner du det samme i hylla.. så jeg pleier være flink til å sjekke datoer de få gangene jeg handler der men idag glemte jeg det,var så glad over å ha funnet nan på nærbutikken istedet for å måtte kjøre 4 mil til neste butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...