Gå til innhold

Buksetips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13+4 og de vanlige buksene mine begynner å bli stramme...Har allerede gått til innkjøp av endel fine tunikatopper som det er så mange av i butikkene nå, men lurer litt på hva jeg gjør med bukser.

Synes det er litt tidlig med mammabukser allerede og har ikke lyst til å subbe rundt i joggebukser heller..

Noen som har noen tips på hvor jeg kan finne bukser som har strikk i livet og ser litt ok ut? Før jeg begynner med mammabukser.

Er gansk liten og slank, men magen spretter fram...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hennes og mauritz har GENIALE bukser OG skjørt for gravide. Jeg fikk en bukse og et skjørt idag og er superfornøyd!:) Er sikkert mest på nettet (www.hm.com). Der har di som oftest det meste:)

Skrevet

Hei.. går ann å prøve bukser med lavt liv om magen sit litt høgt oppe. Går for meg i ein overgangsperiode iallfall.

Skrevet

Fant en sort yoga bukse fra adidas. Den ser ganske "ordentlig" ut med en lang genser til. Samtidig er den veldig elastisk med ganske høyt liv. Beste plagget jeg harfo tiden... :)

Skrevet

jeg har en dongeribukse som er litt stramm i livet men passer elles på bena og rumpa hehe...

da tar jeg en tynn hårstrikk gjennom knapphullet og over knappen så passer den perfekt igjen:)

håper du forstår hva jeg mener:)hehe... strikken er på en måte dobbel,da du må brette den...

Skrevet

Jeg og bruker hårstrikk trikset... funker kjempebra så lenge man har en genser som dekker det. Og en glidelås som låses... hehe

Gjorde det på en bukse hvor glidelåsen sklei opp hele tiden.. det var ikke så lurt=)

Skrevet

Det der var jo smart, og billig ikke minst:)

Skrevet

Jeg har en armybukse og en olabukse fra H&M.

Synes ikke de ser noe mamma-aktig ut ;o) Rimelig også!

Dessuten hadde de cordskjørt og olaskjørt som

også ser veldig ok ut (på H&M.)

Jeg må innrømme at jeg ikke har sett mammaklær noen

andre steder... Velger H&M fordi at det er veldig billig.

Vi vokser i tillegg fort etterhvert, og må kanskje bytte ut

litt etterhvert(pga størrelse og temperatur).

Lykke til!

Skrevet

Jeg har mammabukser fra Polern O pyret. Er fornøyd med dem, og de kan strammes øverst. Begynnte selv tidlig med de buksene, og det er ingen som ser at det er mammabukse du har på deg. Behagelig og strammer ikke heller:)

Skrevet

Jeg er 14 uker på vei og kjøpte for en mnd siden 2 dongeribukser på vero moda. De er lave i livet og litt stretch i. Kjøpte de en størrelse større en det jeg vanligvis presser meg inn i. Funker veldig bra, selv om de er litt store i livet nå.. De går under magen og bruker belte (for øyeblikket) for å holde de oppe. Liker ikke mammabukser som går over magen, så brukte dette trikset forgje gang jeg var gravid også. Siden de er litt stretch i vil de jo utvide seg etter deg, og beste av alt er at du kan bruke de etter at bebisen er født også. Med de fine toppene som er på markedet akkurat nå tror jeg at jeg blir å bruke disse buksene ut svangerskapet med det fine strikk trikset..(Hvis jeg ikke legger for mye på meg:)

Skrevet

Ps: jeg har fått ganske stor mage allerede..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...