Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Men svart fleece for inni.... Jeg har til nå brukt den som parkdress, siden den er vinn/vanntett. Den er foret med svart fleece for, men den er ikke sååå tjukk, Det er en liten kanin på brystet på den. Noen andre som har dennne? ER det vinterdress? Eller skal jeg belage meg på å kjøpe ny til vinteren?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 det er vinterdress bruk den om den passer men ha på ull inners og gjerne strikket ull klær utpå undertøyet før dressen
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Er du sikker på at det er vinterdress? Syens den virker litt tynn for å holde på svarte vinteren da..... HI
Elimie :-) Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 det er en vinterdress ja, men en av de tynneste vinterdressene. Har den på hjemlån nå og vi tenker så det knaker om den kommer til å holde til vinteren. Det positive er jo at den er god å bevege seg i og at den kan brukes hele året, med forskjellig under. I barnehagen sa de at den ville holde godt til en 1 år gammel unge, men at vi burde ha ulldress under, og ullundertøy under det igjen. (Altså ikke fleece dress).
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Tror det er den vi har, står "sweet bunny" på brystet, har noen få rosa detaljer. Sort fleece for, og er egentlig ganske fin. Jeg tror den kan fint brukes om vinteren. Ull body, ull longs, og derretter ullfrotè derss elle jakke/bukse, og så den dressen....... Men er det nok under når det er kaldt og vi skal sitte ute i snøen?
Leeloo76 Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Fikk et greit tips fra barnehagen da jeg lurte litt på parkdress: "Husk på at de minste uansett ikke er ute når det er kjempekaldt, det viktigste er at de klarer på bevege seg greit når de er så små, så kan de heller ha mer/mundre klær under". Jeg har også sett på dresser der man kan ta ut foret, men klarer ikke helt se for meg at barnehagen har tid til å ta ut/sette inn fór i 60 parkdresser, så avventer en slik dress til snuppa blir litt eldre og kanskje har en dress et helt år (da er det greit å kunne ta ut/inn foret vår/høst). Har kjøpt Reflex sin brune/rosa, den virket passe tykk til å holde nå på høsten og til våren, og i vinter med masse ull under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå