Gå til innhold

Redd jeg gjorde noe dumt i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siden april gått endel ned i vekt (snart 20kg)

og i dag var jeg på en av mine styrke og sykkeltimer, men da jeg skulle ta situps fikk jeg plutselig et hardt stikk i magen, og senere da jeg var på sykkeltime kom det samme stikket og smerter ned over i magen. Kan jeg ha skaddet spiren min om jeg var gravid???

Har jo hele tiden fått hørt at jeg skal leve som normalt under prøvetiden, og slanking stopper jo ikke selv om jeg prøver å bli gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er en spire der nå så har du ikke skadet den. men det som er viktig å tenke på er at dersom du nå er gravid så må du IKKE slanke deg

Skrevet

du finner sikkert tidlig ut at du er gravid. før spiren er en mnd tar den det den vil ha uansett. Det er ikke skadelig å trene!

Skrevet

Takk for svar

Jeg ble bare så redd, våget ikke å ta skikkelig i på spinningtimen etter på, men som instruktøren sa, det skal utrolig mye til for å gjøre noe skade på barnet med trening.

Jeg slanker meg ikke slik supperslanking, jeg spiser moderat med usunn mat, har satset på å droppe snacks og sjokolade og junkfood, og det har hjulpet godt, pluss at jeg rører på meg og trener opp til dager i uka. Ogdet ble jeg rådet til å fortsette med fram til en positiv test var blitt til. Om jeg er gravid kommer jeg til å fortsette å spise sunt og trene, men kjenne godt på kroppens singnaler.

Var inne på trimdebatten i går, mye gode tips og råd der også

men takk igjen for svar

Skrevet

Man kan få ganske harde stikk i magen ved eggløsning, og også når et egg fester seg i livmora. Kanskje det var det du kjente??! Ønsker deg lykke til med både trening og babylaging! :)

Skrevet

Først gratulere med vekttapet! -Skulle ønske det var meg ;-)

Ikke bekymre deg unødig. Vi kan ikke leve som om vi skulle vært gravide når vi prøver, det kan tross alt ta ganske lang tid!. En spire tar uansett ikke skade av en hard treningsøkt tidlig i svangerskapet (de trenger kanskje ikke å trene så hardt at du ikke kan stå på beina etterpå, men hard trening er fint). Jeg er litt forsiktig med alkohol mellom el og ikm men eller lever jeg normalt.

Fortsett og tren, og spis sunn mat, så får vi håpe at spiren sitter snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...