Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 når man snakker med babyene deres.. Det er så tåpelig og kvalmt.. Burde da bare bli glad for at noen syntes barnet ditt er søtt ?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 De er kanskje nervøs for å kaste opp eller noe sånt. Kanskje de må på do og du oppholder dem
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Hvorfor i all verden må de kaste opp hele tiden da? Er faktisk pen jeg altså,,hvis det var det du siktet til....
Ikkelektuell Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Skal jeg stå og glise som et fjols hver gang noen vier barnet mitt oppmerksomhet?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Nei jeg kunne tenke meg at du jeab var en av de som ikke har lært deg at det er høflig å smile :::. Blir du ikke stolt da? Herregud..
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Kan hende de er dritt lei...=)
Ikkelektuell Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Jeg er vanvittig stolt av ungen min, men det uttrykker jeg på andre måter. At noen ikke smiler når du prater til ungen deres betyr ikke at de ikke synes det er hyggelig. Det er forresten ikke mye høflig å smile når det er påtatt.
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Klarer ikke noe annet enn og smile når dattra mi får oppmerksomhet,for jeg vet jo at jeg har verdens nydligste unge...=))
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 jeg må bare si at jeab jeg er en stor fan av dine kommentarer.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 er ikke alltid jeg står å gliser fjollete når noen viser ungen min opperksomhet, noen ganger så passer det seg rett og slett ikke, sånne som stopper meg når jeg er sen ute til bussen for å se på barnet mitt.... da smiler jeg ikke..!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2007 #12 Skrevet 31. august 2007 Nei greit nok det da... Men under en litt mer normal omstendighet... når du sitter ved siden av meg å bussen eller noe... Da burde man være voksen å høflig nok til å ta seg tid til et smil....fremmed eller ikke!!
Ikkelektuell Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Er det spesielt voksent å smile? Barnslig å se alvorlig ut?
Ikkelektuell Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 Det var jo en uvanlig hyggelig kommentar fra en anonym. Takk for det.
snartgift.no Skrevet 1. september 2007 #15 Skrevet 1. september 2007 Enkelte folk har ikke antenner... Sånn er det bare:)
Afroditta Skrevet 1. september 2007 #16 Skrevet 1. september 2007 Typisk norsk å være sur, selv med en søt unge på armen og det meste man ellers kan ønske seg her i verden, f.eks. et smil fra en fremmed på bussen om morran. Smil til verden og verden VIL smile til deg - om ikke mora, så smil til ungen og kjenn i hjertet på smilet de gir tilbake - fordomsfritt og fra hjertet. Syns forresten ikke det er "tåpelig og kvalmt", heller trist at det skal koste en så utrolig mye å smile til folk og være litt hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå