Dronningen! Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Har man det i tyveatten- årsalderen også? Nå har jeg stappa ting i etahålet i hele dag - litt lei av å tygge:o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 ÅÅÅ; er du preggers du å! GRÆTTIS!
Ikkelektuell Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Litt deilig også, er det ikke? Du kan jo forresten prøve å la være å tygge og se hvor bra det går?
Dronningen! Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Halden.... Det er jeg nok ikke. Her er det kun plein eting for gledens skyld!
Dronningen! Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 Jeab Litt vanskelig å ikke tygge peanøtter, men maiskuler går kjempefint:o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Hihihi:D Det var kanskje jeg som var preggers.. men du! Prøv tomatsuppe (posesuppe er fyfyfyfy, forresten) men det vet du sikkert;) Da slipper du ihvertfall den tyggingen hele tiden. Blir jo sliten i kjevene til slutt.
Dronningen! Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 Tomatsuppe klinger litt feil i mine øyne som koos, jeg har jobbet for lenge med barn! (Hvorfor skal alle barn ha tomatsuppe forresten?) Men en deilig minestronesuppe er tingen. Mmm.... Kanskje til neste økedøgn:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå