St.Sunniva Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Har sett på Alexi sin, men tenkte å vurdere flere. Jeg vet at den er 70 cm fra armhulen og ned, men regner da med at den vil bli fort for liten. Hun er 71 cm nå...sikkert 10 cm til å gå på da, så det kan jo være at den holder.
St.Sunniva Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 Tenkte på sånn jeg kan spenne fast i senga så hun ikke ruller seg over :-)
En_av_hver Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Å, trodde det var sånne jeg. Men BabyDan har de.....vet ikke om du kan få kjøpt de på nett da....... Vi har hatt den til BabyDan og vært veldig fornøyde...:-)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Jeg har kjøpt på www.going.no. Der har de flere størrelser, vi har en som er laaaaang til vår lange 2 åring nå. Posene hos go'ing er uten fester i sidene, men det har jeg sydd på selv, med bomullsbånd og D-ringer.
St.Sunniva Skrevet 29. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2007 aha....det var jo ikke dumt! Jeg har to nattposer som fortsatt passer, så da får jeg bare sy på de stropper! Tenkte ikke på det engang jeg :-) Takk for tips Kakao ".))))) De er holdbare om du gjør det sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå