Gå til innhold

Åssen youghurt gir/ga dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til barnet på ca 10 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har foreløpig kun fått smake litt vaniljeyoghurt av meg da jeg har spist d... Men d var jo stor suksess da :)

Skrevet

viktvektarnas hallon. svensk vare

Skrevet

Danone (eller hva den heter), det er den beste (og sunneste) til de små :-) Og perfekte porsjoner også..!

Skrevet

Jeg ga Litago til å begynne med da den er laktoseredusert. Dette gir en "mykere"overgang til melkeprodukter, noe som var spesielt viktig her siden jeg reagerer på melk.

Skrevet

Youghurt naturell med fruktmos i. Er faktisk kjempegodt :o) Ellers trur eg han fikk vanlig fruktyoughurt tine/litago)

Skrevet

Med nr 1 så ga eg bare vanlig voksen youghurt eg. Lika ikkje Litago sjav, syns den var så søt. Og han åt det som bare det han.

Når han har blitt eldre så får han lov til å velge hvilken youghurt han vil ha og da er det den med dyra på som han vil ha så da får han den.

Men eg kjøper også masse av dei med 8 i pakka og er det ikkje Litago her så får han med seg ein slik ein og det er heilt greit for han det.

Vesla eter det ho får!! Det hender at ho får frokost i bhg men det er bare så ho får sova så lenge som mulig. Ho får flaske med mjølk og biola på veg til bhg.

Så her går det litt av begge deler men vanlig youghurt hvis eg får velge!!

Skrevet

Vil hvertfall anbefale å lese innholdsfortegnelsen først om du vil gi barnet lettyoghurt. Mange av de (som f.eks. sans og yoplait 0% fat eller hva de heter) har erstattet sukkeret med kunstige søtningsstoffer som absolutt ikke anbefales til barn!

Skrevet

Tine Mild og Lett. Finnes i Blåbær, Vanilje og Naturell. Litt mindre sukker enn de vanlig fra Tine (ingenting kunstig).

Skrevet

gir ikke yughurt synes ikke det er nok næringstoffer i det til at jeg vil begynne å gi det

Skrevet

Snuppa har fått Biola lenge, tror vi begynte når hun var snaue året... Den er jo bra med LGG baterie åsså, og ikke av det verste når det gjelder sukker heller! :o)

Vi gir også den naturell med blåbær av og til... (eller hva den nå heter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...