Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jenta mi er 4 måneder gammel. Hun er blid og fornøyd når vi prater til henne, leker med henne, bærer henne osv. Men hun vil aldri ligge alene og leke mer enn 5 minutter av gangen. Da begynner hun og sutre og kjede seg med en gang virker det som. Det er så slitsomt for meg, og jeg får ikke gjort noenting hjemme. I vogna og bilen er hun fornøyd. Hva gjør jeg?
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Du må nok være litt "slem" Har dere lekegrind? Sett henne oppi mens du gjør noe annet i samme rom eller går ut av rommet et par minutter og ikke la henne se at du får dårlig samvittighet. Eneste du kan gjøre er å trene henne opp litt etter litt:) Lykke til
Mamma til to tette Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Ta henne med når du skal gjøre ting som å tømme oppvaskemaskin eller lage middag. Ofte er de fornøyd bare de får se deg eller være i samme rom. Så kan hun ha tilgang til et par leker og kanskje de blir mer spennende enn deg. Eller kanskje ikke, pjokken her sitter helt fascinert av å se mamma jobbe ved komfyren, ting som freser, damp som stiger osv. Det er jo nesten som sirkus for ham ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå