prinsemamman Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Trenger noen tips. Vi er akkurat ferdig med skrikekuren. Etter å ha prøvd andre metoder i 3 mnd. Har sovet nå en hel uke hver natt.... Nå ligger han hyler for full hals. Høres ut som om han begynner bli tett i nesen..... Hva gjør jeg da ? Tar jeg han opp nå eller noe så er jo jeg tilbake på start...... hva gjør jeg nå? trenger litt hjelp og støtte.....
Hannahs-mor06 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 siden han har sovet greit en uke, så kan jo skrikingen idag bety at det er noe som plager han.. jeg hadde sjekket bleia, sett om det var sult, ect..du sier tett i nesen, kanskje ta en temp, kanskje han begybber å blir forkjølet eller noe..du er nok ikke tilbake på start, det har jo gått greit en uke nå...
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Neida, hvis han hadde begynt å sove som han skulle er du nok ikke tilbake på start, men når barn blir syke må man nok glemme alt som heter hverdag og bare være overbærende og tålmodige. Om han blir tett i nesa; Legg feks bøker under hodeenden av senga. Hodet høyt gir mindre ubehag ved tett nese. Nesespray og nesesuger er et must.Litt kald luft er faktisk bedre enn for varm nå. Ønsker om god bedring oversendes:)
Liten, Mindre, Minst Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Ta han opp og tilby han drikke. Må da bli tørst av å ligge å gråte stakkar... Er han tett i nesen så gi nesespray og hev hode enden på sengen. Er grusomt å ligge rett ut når en er tett i nesen! Håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå