Gå til innhold

Piri!

Meg + 2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt bra med deg og kanna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEIA!

Alt bra med meg. Men kanna? hvilken kanne?

Enn med deg da?

Skrevet

Kaffekanna da velle:D Her er alt bra vet du, itt no action akkurat;) Ikke utenom det vanlige ihvertfall.. Ser deg sjelden for tiden, her inne vel og merke:|

Skrevet

Har det skjedd noe med kaffekanna mi? hmmmm....................tenketenke

Skrevet

Hehehe, har den blitt slitt? :) Noen tips mot bihullebetennelse?

Skrevet

Å, sånn sett. hehe. helt fjern jeg.........ammetåka sitter jammen lenge i.

Jeg har ingen råd å gi deg før jeg finner ut hvor bihullene ligger. Er de i nærheten av bihulene?

Skrevet

*Hark, kremt* Har jeg kommet til norsklæreren min? Sorry for den ekstra L`l! Trodde det bare var positivt med noe ekstra innimellom jeg, som feks ekstra ost.. Pytt. Ja, bihulene! Noen råd nå da? Sprenger i hele kjaken, og under øyet:(

Skrevet

Stå på hodet og hold pusten i 10 minutter mens du drikker et glass iskaldt vann på størten.

Eller var det for hikke, tro???

Sykemelding i ei uke, ungefritt hus, såpeoperaer fra klokka 10 til 17, masse god drikke og snacks, en oppofrende mann som har vett til å la deg være i fred, Paralign forte også litt penicillin på toppen. Tenker det gjør susen, ja.

Skrevet

ÅÅÅÅå, det hørtes helt vidunderlig ut!!! Når henter du ungen? Kan du operere ut den i magen også, og bringe den inn igjen da uken er omme? *sukk* Tror jeg får prøve en tønne med saltvann så lenge jeg, håper den rensker opp i dritten.. Lei, lei og atter lei!

Skrevet

Ja, fy det må være grusomt. Har aldri hatt det, men søskenbarnet mitt var hoven fra haken og opp i øyet. Hvor lenge er det til du skal kalve?

Skrevet

Kalvingen er heldigvis noen måneder til,hehe! Jeg er mellom 3 og 4 måneder til, så det er lenger til jeg skal kaøve enn jeg har vært gravid;) Ahh! Jeg føler at øyet mitt skal sprette ut snart:(

Skrevet

Det gjør det ikke. Det sitter fast. Det sa legen til meg da jeg spurte ham om det var mulig å gråte så mye at øyet kom ut av nesa. Og han fikk rett. Jeg har begge mine enda.

Skrevet

Da stoler jeg på legen din, for i dag er det verre enn noen gang:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...