Piri Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 HEIA! Alt bra med meg. Men kanna? hvilken kanne? Enn med deg da?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Kaffekanna da velle:D Her er alt bra vet du, itt no action akkurat;) Ikke utenom det vanlige ihvertfall.. Ser deg sjelden for tiden, her inne vel og merke:|
Piri Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Har det skjedd noe med kaffekanna mi? hmmmm....................tenketenke
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 Hehehe, har den blitt slitt? Noen tips mot bihullebetennelse?
Piri Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Å, sånn sett. hehe. helt fjern jeg.........ammetåka sitter jammen lenge i. Jeg har ingen råd å gi deg før jeg finner ut hvor bihullene ligger. Er de i nærheten av bihulene?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 *Hark, kremt* Har jeg kommet til norsklæreren min? Sorry for den ekstra L`l! Trodde det bare var positivt med noe ekstra innimellom jeg, som feks ekstra ost.. Pytt. Ja, bihulene! Noen råd nå da? Sprenger i hele kjaken, og under øyet:(
Piri Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Stå på hodet og hold pusten i 10 minutter mens du drikker et glass iskaldt vann på størten. Eller var det for hikke, tro??? Sykemelding i ei uke, ungefritt hus, såpeoperaer fra klokka 10 til 17, masse god drikke og snacks, en oppofrende mann som har vett til å la deg være i fred, Paralign forte også litt penicillin på toppen. Tenker det gjør susen, ja.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2007 ÅÅÅÅå, det hørtes helt vidunderlig ut!!! Når henter du ungen? Kan du operere ut den i magen også, og bringe den inn igjen da uken er omme? *sukk* Tror jeg får prøve en tønne med saltvann så lenge jeg, håper den rensker opp i dritten.. Lei, lei og atter lei!
Piri Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Ja, fy det må være grusomt. Har aldri hatt det, men søskenbarnet mitt var hoven fra haken og opp i øyet. Hvor lenge er det til du skal kalve?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 29. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. august 2007 Kalvingen er heldigvis noen måneder til,hehe! Jeg er mellom 3 og 4 måneder til, så det er lenger til jeg skal kaøve enn jeg har vært gravid;) Ahh! Jeg føler at øyet mitt skal sprette ut snart:(
Piri Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Det gjør det ikke. Det sitter fast. Det sa legen til meg da jeg spurte ham om det var mulig å gråte så mye at øyet kom ut av nesa. Og han fikk rett. Jeg har begge mine enda.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 30. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. august 2007 Da stoler jeg på legen din, for i dag er det verre enn noen gang:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå