Gå til innhold

Trenger tips til noe å gjøre sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje feil sted å spørre, siden dere tydeligvis sitter foran pc'en akkurat som meg...

...men altså: Nå har vi kommet inn i den kjedelige rytmen at når ungene er lagt, tar jeg husarbeidet og surfer på nettet, mens han jobber! Klart at han må få gjøre klart ting ift jobben, men det TRENGER jo ikke ta hele kvelden - hvis jeg bare har noe morsomt å gjøre klarer jeg alltids å "lokke" han med meg...

Ps, lite sjanser for barnevakt, så det må helst være hjemmeaktiviteter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!!!!

Sorry, måtte bare le litt, for det er AKKURAT sånn her i huset også.

Har dessverre ingen forslag....

Skrevet

He he, må egentlig innrømme at det er så som så med det husarbeidet ...i dag "sparer" jeg det faktisk så kan vi vaske opp sammen når han er klar ...det er jo en slags sosial aktivitet det også ;)

Skrevet

jah, husarbeid er oppskrytt i dag...

Sitter med beina på bordet, pc'en på fanget og dytter i meg alt jeg finner. Tiltaksløs som fy...

Blir ofte sånn når småen er lagt. Da senker roen seg over huset og vi blir fort sittende i hver vår sofadel. Han ser film eller er ute og jobber i hage(støper mur) og jeg sitter med pc'en, og gjerne vasker og henger opp klær og sånt. Blir litt kjedelig i lengden, men har ikke så mange alternativer, føler jeg.

Har ingen til å sitte barnevakt heller.

Skrevet

Takk! Blir ofte til at han masserer meg, men nå skal jeg jammen gi han en seriøs fotmassasje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...