Gå til innhold

Kjære studenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser dere om kveldene også? Jeg leser nonstop ifra jeg leverer jenta i barnehagen til jeg henter henne. Så er det middag and so on.

Burde absolutt ha lest om kveldene pga stort pensum, men jeg er så trøtt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leser på kveldene og på dagtid som regel, men nå har det ikke blitt noe lesing siden ungen er syk og jeg er sliiiiiten

Skrevet

Oi, hva studerer du?

Jeg har nok hvertfall dette semesteret forholdvis greie lese fag. Er på skola to dager i uka og jobber tre dager i uka. Leser ikke på kveldene, men tar noen intensiv uker før eksamen som regel. Har gått greit hittil (bortsett fra en eksamen).

Skrevet

nei. Det er grenser for hvor mye informasjon jeg får inn etter en lang dag. Tar av og til igjen stoff jeg koser meg med. Og tankekart kan jeg repitere.

Skrevet

Fullførte hovedfag da poden var nesten 2 år. Han var i barnehage om dagen, så da satt jeg hjemme og jobba. Når jeg hentet i barnehagen var det slutt på arbeidsdagen for min del (bortsett fra helt på slutten, for da hadde jeg litt prestasjonsangst). Slapp av på kveldstid, du! Så lenge du utnytter tida mens jenta er i barnehagen trenger du ikke å ha dårlig samvittighet. Husk at fulltids studier aldri bør overskride en normal arbeidsuke.

Skrevet

Det er det jeg ogs¨å tenker. Hadde jeg åpna bøkene på kvelden hadde jeg lest og lest og sikkert ikke forstått bæret... Men føler litt press:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...