fru løve Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Kan man vaske det i vaskemaskin med milo på ullprogram? Jeg har aldri prøvd, har ikke lyst å ødelegge det..
så var vi 4 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 jeg vasker det på ullprogram og hiver det i tørketrommelen etterpå
~sjiraff~ Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Vi har vakset vårt med milo på ullprogram. Børst skinnet før det er helt tørt )
Piri Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Jøss! Er dette sant? Har hatt eldstejentas skinn liggende i årevis full av skit og rask. Det er mangemange mil til nærmeste renseri. Er det virkelig så enkelt? Tenke seg til........
Piri Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Forresten - er det snakk om en skinnfell eller lammeskinnspose? Innbller meg at en fell vil bli stiv og rar..........
~sjiraff~ Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Skinnfell.. Blir ikke stivt og ekkelt nei )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå