Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Noen som har noe kreative og bra forslag...? Tenkte på spahotel for oss begge eller noe i den duren...
IBO<3 Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 spa ja, det hørtes deilig ut:) vist ikke så kan man gå på en eksklusiv restaurant og bestille en 6 retters liksom.. gjøre noe dere ikke gjør til vanlig..
Arb.ledig husmor Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Dersom samboeren din like spa, er vel det en god idè? Selv er ikke min samboer noe begeistret for sånt, og ville heller hatt gode av en tur til et firma som lager biler/motorsykler eller noe sånt... Ellers e vel en tur på hotell noe du kan gi, og finne på noe der... Mange hoteller har jo avtaler med teater, show, stand-up osv....
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 vet ikke hvor du bor jeg... men jeg var på vallmanns sallonger i Oslo i helgen. Det var en skikkelig opplevelse det!!!! Man kan velge mellom 3 eller 5 retters middag. Også er det show hele kvelden. Varte fra 19-23.30. Og det er de som spiller i showet som serverer innimellom =)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 2b@rnsmor-27* : Bor i nærheten av Oslo. Har du noe nettside adresser til det showet eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå