Snoopy 29.03.07 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 har så innmari vondt i ryggen... lurer på om det kan være epiduralen .. 5 mnd siden fødsel. Noen som åsså har vondt i ryggen etter fødsel ? Hva slags behandling kan jeg gå til ?? Au au au au ... *griner*
Snoopy 29.03.07 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2007 HJJJEEEEEEEELLLLLLLP !!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Jeg har også veldig vondt i ryggen for tiden, men årsaken her er at mini veier 9 kg allerede. Det blir jo en del bæring om dagen, så jeg skylder på det. Merker at jeg ikke har så godt av å bære han så mye, men det er ikke lett å unngå heller....
guttebassen Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Uff.. Jeg hadde sinnsykt vondt i ryggen ca 2 uker etter fødsel. Kunne ikke røre meg omtrent i to dager også ble det bedre. Jeg fikk epudrial og spinal. Håper ikke det kommer igjen så lenge etterpå!! Ring Fødeavd. og hør om det er normalt..?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Jepp. Har vært skikkelig plaget siden fødselen. Spesielt om jeg ligger på gulvet, kommer meg av og til nesten ikke opp. Er bedre nå da, 9mnd etter. Men hender jeg må be sambo om hjelp.
Slettes Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 oi, au.. Har du fått tilbake mensen ennå? Selv fikk jeg voldsomme og helt uholdbare ryggsmerter ved første mens.. Kan være at spiralen dobblet smertene, men kunne ikke løfte poden ut av senga si engang..
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Jeg har også skikkelig vondt etter epiduralen...kjenner nøyaktig hvor den ble satt...blir verre når jeg bærer mye rundt på snuppa, bøyer meg mye osv... Er bare litt over en mnd siden jeg fødte, og d blir bare verre og verre...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Jeg annbefaler å gå til en manuellterapaut. Du trenger ikke henvisning og de har peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå