Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Nå går det mot høsten og det blir litt mer innetid. Er det noen der ute som ønsker seg flere venner og vil bli kjent med oss? Vi er en liten familie på 3. Bor i Oslo, bydel Østensjø.
Lillegutt og jeg Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Hei! Hvem er du (hvorfor anonym)? Gamle barn? Jeg har en liten fersking, 2 måneder:) Bor på Valle Hovin og er 31 år.
Matja Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 ÅÅÅÅ!!! Jeg har nettopp flyttet fra Østensjø (Ryen) til Bergen, men savner Oslo så jeg holder på å bli gal... Tenke på meg når du går tur rundt Østensjøvannet da;-)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Ja, det har jeg Men jeg bor i Vinterbro da Går på HiO på splutdanninga. Har to barn på 1 og 3 år. Liker å treffe nye folk
Korse76♥ Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Bor i Nittedal med jenta mi på snart 7, vi ønsker oss veldig noen nye venner!
Philipa Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Oi, unnskyld, så det først nå, ikke meningen å bruke anonymknappen! Barna er 3 og 6. Går i barnehage og første klasse. Og jeg jobber som sykepleier, deltid.
Philipa Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Skal tenke på deg:-). Kan ikke du flytte tilbake;-)?
Gjest Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Hei! Håper du ser innlegget mitt, selv om det er noen dager gammelt. Jeg er sjelden innom her. Jeg bor også i bydel Østensjø! Er alene med en sønn på 5 år. Han går i barnehage. Jeg jobber som lærer, men har studiepermisjon dette skoleåret. Hadde vært hyggelig å bli kjent med dere. Enklere å finne på ting sammen evt. besøke hverandre når reiseavstanden ikke er så stor.
Philipa Skrevet 1. september 2007 #9 Skrevet 1. september 2007 Hei LilleMy71, ja, veldig gjerne! Hvor bor dere? Vi bor på Manglerud/Høyenhall. Kunne vi kanskje treffes en dag med barna? Hvor mye har du sønnen din? Er han hos pappaen annen hver helg? Her er barna hos pappa annen hver helg. Så vi kunne ta det kanskje da (hvis vi har samme helg da :-). Eller en dag etter barnehagen?
Matja Skrevet 1. september 2007 #10 Skrevet 1. september 2007 Jeg kommer nok ikke tilbake til Oslo, for nå har jeg kjøpt meg leilighet her i Bergen. Men jeg går med en klump i halsen hele tiden og kjenner at jeg savner senteret (Nr 1 og Shine aller mest og kaffebaren selvfølgelig ;-) Nei, nå blir jeg rent sentimental her!! Huff... Jaja, valget er tatt og det er jo godt å være i nærheten av familien også da! (Må overbevise meg selv her;-)
Philipa Skrevet 1. september 2007 #11 Skrevet 1. september 2007 Så dumt da:-)! Vi kunne sitte i kaffebaren og nyte en god latte i solen ;-)! Og kanskje shoppe litt etterpå? ...men jeg forstår at familien er utrolig viktig. Håper at du vil trives i Bergen!
Matja Skrevet 1. september 2007 #12 Skrevet 1. september 2007 Jada, jeg vil nok det, men har jo ikke bodd her på 10 år, så har liksom hele mitt voksne liv et annet sted. Vel, du får ta en latte for meg også, for her må jeg langt av gårde for den slags! Ikke er det sol heller... Jaja, familien er nå her;-)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 hei matja, jeg er fra bergen om du har lyst å bli kjent har en liten datter på 1,5 år.. og har akkurat flyttet til bergen etter å ha bodd i utlandet i 6 år ..
Tyren73 Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Jeg kunne også tenke meg flere venner. Bor ved Ryen og har en datter på 8 1/2 mnd :-)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Hei Philipa! Beklager sent svar. Vi bor på Bøler. Sønnen min er ikke så mye hos pappaen sin nå, bare annenhver søndag. Så vi finner helt sikkert tid hvor begge har barna. Har du en e-post adresse du kan legge ut? Min adresse inneholder fullt navn, så jeg vil helst ikke legge den ut. Kan ordne en hotmailadresse, men det må bli senere i uka. Reiser på 3 dagers studietur i morgen. Er tilbake onsdag. (Er ikke på nettet mens jeg er borte.) Blir spennende dette her, gleder meg til å treffe dere!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #16 Skrevet 3. september 2007 Hei Philipa & LilleMy71 Jeg har også lyst til å bli kjent:-) Bor i bydel Østensjø og har en jente på 3.
Philipa Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 LilleMy71 og andre som er interessert. Mailadressen min er [email protected]. , da er det bare å sende meg mail:-), så finner vi på noe sammen. Spennende dette her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå