oooio... Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 skulle det begynne en serie på tv2 om jormødre i høst...eller roter jeg nå? noen fra dib som var med på innspillingene?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Begynner på NRK 5.september
Libido- Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 på nrk hvertfall. begynner i september. 5 mon tro?
oooio... Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 oki...nrk.da er det notert. gleder meg til den serien. er det et yrke jeg beundrer så er det jormor. hadde jo vert gøy om det var noen her fra som var med da...hi,hi.
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Det er noe jordmødre greier som begynner på nrk kl 22.30 i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå