Gå til innhold

Jeg blir så forbanna!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Dere som ikke GIDDER å stemme, jeg håper ikke dere klager på samfunnet?

"Jeg gidder ikke stemme, ingenting blir gjort"

Nei, dere hadde faen ikke hatt det så godt om ingen hadde stemt og sagt meningen sin

"Jeg skal stemme for kødd, hehe!" Fy faen så barnslig

Dere som har en stemmerett og ikke stemmer, hva er det vanvittig gode argumentet deres for å ikke stemme? Jeg blir så utrolig forbannet. Mange av de som ikke stemmer klager så fælt på hvordan samfunnet vårt er men det kan dere nesten ikke spør du meg, dere har ikke engang sagt meningen deres.

Selv om dere ikke er enig med noen, stem i det minste blankt!!

Det er VIKTIG å bruke stemmeretten sin!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Ikke pådra deg grått hår og stresskulder over dette da! :D

Jeg har vurdert selv å ikke stemmer eller stemme blankt som du sier. Grunnen er den at her har ikke lokalpolitikken nådd frem til meg i hvert fall. Partiene må betale for å stå på senteret og det har de ikke råd til. Lokalavisa skriver utrolig nok ikke noe om det.... *riste på hodet*. Og unnskyld at jeg sier det, men jeg gidder ikke ringe de for å høre hva de mener!

Det eneste som når frem hit er hva Jens og Kristin og Siv mener, men unnskyld at jeg sier det (igjen), det bryr meg midt i ræva!

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Nei, og vet du hva, å stemme blankt er mye bedre

Det er mulig jeg stemmer blankt i år fordi lokalpolitikken her er rimelig død.

Så det er flott om du stemmer blankt! Det mener jeg virkelig. :-)

Skrevet

er enig med deg. Om ikke annet kan en stemme blankt. Det som er litt "sjarmerende" er jo at det virker som det er en viss sammenheng de som bruker "dette har jeg krav av samfunnet" og bruk av stemmerett.

Skrevet

Jeg skal stemme om jeg finner det partiet med rett meining: nei til innvandring.

Jeg er igrunn IKKE rasist men er nettopp blitt sykemldt grunnet drapstrussler fra en av våre nye landsmenn....

Skrevet

Oida! Det hørtes ikke bra ut!! Men er du ikke litt rask med å dra inn alle innvandrere?? Stem FRP, du.

Skrevet

nei skulle ønske ikke alle måtte gå under en kniv...men slik er det vel med alt???

Ingen på bensinstasjoner kan noe om bil mer visst???

Neivel sier jeg bare....jeg har gått 5 kurs om bil og er gift med en mekaniker. Men jeg går under samme kniv som ei på 18 som tygger tyggis og vet ikke hva bil er engang!!!!

Skrevet

Hva om du hadde blitt trua av en nordmann da? Hva hadde du syntes om nordmenn da?

Nå var det vel egentlig ikke dette denne tråden handla om, men er litt nyskjerrig på meningene dine:=)

Skrevet

ja da hadde jeg vel stemt for sykt strenge straffer tenker jeg!!(som i USA)

Og ja jeg er for dødsstraff på voldtektsmenn også om du skulle lure.

Skrevet

Ja du ser jo hvor prevantivt strenge straffer i USA er...

Skrevet

Lurte egentlig ikke på det, og jeg forstår at du blir forbanna! Har også blitt trua en gang og det er en uhyggelig følelse. Men...tja...du skjønte vel hva jeg mente.

Skrevet

jada skjønte det!!

Og ja har utlendinger i familien også jeg...men jeg synes de bør sendes til eget hjemland og straffes der da gjør noe kriminelt.

Itte leve på våre penger og bli dulla med i norske fengsel!!!

Skrevet

Synes faktisk at man har en viss plikt som samfunnsborger å sette seg såpass inn i politikken at man kan bruke stemmeretten.

Å stemme "på kødd" er el det samme som å bæsje i et hjørnet av sin egen stue på "kødd", sååå lurt er det.

Skrevet

hehe...ja ikke sant.

(Jeg vet hvem jeg skal stemme på men det er bare meg som vet!!!!)

Skrevet

Har du utlendinger i familien? Hvor kommer de ifra da? Og er de klar over holdningene dine?

Sende de til eget hjemland,hvor er det forresten? Sudan, Sverige, Pakistan?

Skrevet

Jeg er enig i at man bør sette seg inn i hva partiene mener, men må man da ringe rundt? Ikke er de på senteret her, ikke står det noe i lokalavisa, ikke får jeg svar på epost til kommunen..... Nei, vil de ikke ha stemmer, kan de jammen få slippe!

Skrevet

Ja, det er nok bare utlendinger som gjør sånt. Selv har jeg opplevd vepnet ran der begge mine foreldre ble sparket til de mistet bevistheten, å bli slått ned på gata og flere tilfeller av hærverk. Alt av nordmen.

Vi trenger invandrere, hvis ikke kommer samfunnet vårt til å stoppe opp.

Det er foresten lokalvalg i år. Invandringspolitikk er vel ikke det mest vesentlige på kommunestyremøtene rundt omkring.

Skrevet

Eg skal fortelle deg koffor eg ikkje skal stemme eg... Det er fordi eg nett har flytta til denne kommunen, og ikkje veit ka dei ulike partia står for... Og så har vi planar om å flytte herfra før neste valperiode.. Så då er det betre at dei som veit ka dei vil, og ka dei ulike partia står for bruke si stemme!

Men er enig at det er viktig å bruke stemmeretten sin, men det er ikkje alltid det passar å stemme for alle... Og denne gongen passar det ikkje for meg.

Skrevet

Enig med deg jeg. Noen ganger må man inse at det er bedre å overlate besluttmingene til andre, men normalt bør man selvfølgelig stemme. Jeg har veldig liten respekt for dem som klager på politikkere eller forsøker å latterliggjøre dem, men ikke stemmer selv.

Skrevet

Det innlegget kom på en merkelig plass. Det var til FøTTaSkjÆrEt.

Skrevet

Så stem blank da Gullo mi. Når så mange som nå uteblir fra valgurene, så sender det ut signaler om at folk ikke bryr seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...