Gå til innhold

veldig redd og bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for at det er noe galt med babyen min :( de siste to dagene har jeg kjent så lite liv. I går kom det seg litt ut på kvelden, men i dag har jeg bare kjent en tre-fire spark i løpet av hele dagen. Er i uke 25 nå og kjenner liv hver dag ellers, mye liv og- om kveldene i alle fall, men i kveld kjenner jeg det ikke selv om jeg drikker kaldt, har spist søtt og legger meg ned. Noen andre der sparkingen variere og avtar enkelte dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det tror jeg er ganske vanlig. Jeg har dager hvor jenta sparker meg halvt ihjel, i flere perioder pr dag. Andre dager kjenner jeg henne bare litt av og til.. Du skal nok ikke engste deg.. Men skjønner deg godt, jeg ble kjemperedd da jeg gikk et helt døgn uten å kjenne noe. Så, på natta, våkna jeg og gråt av redsel. Da begynte hu å sparke med en gang, som for å trøste mammaen sin :D

Skrevet

Heisann,

det er så fryktelig å være redd. Jeg er det titt og ofte selv. Jenta mi sparker som bare det, til tider så ofte og mye at jeg tenker det er for mye av det gode. Så innimellom er det roligere, og jeg blir ganske bekymret.

I dag er en slik dag. Nesten ikke kjent henne, men jeg vil tro at hun ligger og sparker innover. Da merker vi mye mindre.

Det er sikkert helt i orden, kjære deg. Og hvis du ikke klarer å slappe av, er det bedre å ringe føden en gang for mye enn en gang for lite.

Jeg regner med at du har forsøkt å drikke isvann... det pleier å hjelpe på meg.

Skrevet

Sikkert ikke noe å bekymre seg for...Som de over sier så kan det være at babyen din ligger sånn at h*n sparker innover. eller så har den begynt å få et sovemønster...kan være mye...

men tror likevel du kan ta en tlf til føden og høre...det skader ikke..eventulet ringe jordmor/lege i morgen tidlig...

Ikke greit å gå rundt å uroe seg...Ring du, hvis du føler for det...

Skrevet

Så lenge du kjenner litt så skal du ikke bekymre deg. Er når man kjenner ingenting man skal bekymre seg. Men forstår deg godt. Selv dytter jeg litt på magen når jeg syns de har vært stille lenge, og vekker ho lille inni der :)

Skrevet

Min har roet seg litt i det siste, og han sparker nå nedover mot blæren. Før sparket han meg i siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...