Gå til innhold

Prøver du også på nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 14 mnd, og er i gang med en ny prøveperiode. Sist gang satt den i 9pp. Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp er i full gang:-)) Har en sønn på 3,5 år:-) Hva er pp?

Skrevet

hei!!

jeg har en sønn på 16 mnd og vi har akkurat begynt prøvinga igår! min mens starta 17 august, dagen før din!! sist ble jeg gravid 10 dager etter mensen oppstart!

lykke til!!!!

Skrevet

Jepp, har en sønn på 2,5 år fra før. Han satt på første forsøk, mens jeg nå er i 3.pp (prøveperiode). Har ikm i dag, ingen mens men negativ test i går..

Skrevet

Her er vi full gang med prøvingen. Har en gutt på 5 år og prøver nå på nr 2. Tok 9pp før jeg ble gravid med første mann og er i 8pp no og forsatt ingen positiv test:(

Skrevet

Så spennende, da er jo vi nesten i samme situasjon:-) Når er sønnen din født? (PP er det samme som prøveperiode/mnd).

Skrevet

Jeg har en jente på 8 mnd, begynnte å rpøve mnd etter fødslen, fikk mensen igjen med en gang. Brukte 2 år på henne, hun var et mirakel som legene ikke trodde jeg kom til å få. Fikk tilslutt hjelp av akupunktur og pergotime

4mnd etter fødselen klarte vi faktisk å bli gravid på egehånd, men jeg mistet i uke 8

6 mnd etter fødselen ble jeg utrolig nok gravid igjen, men mistet også denne gangen.

Så nå er jeg på an igjen, håper på et lite mirakel til, hormonene mine er helt på viddene

Skrevet

vi er oxo i gang:) venter mens om to uker så hååååååååååper:) er litt øm i puppene men vet ikke om det er noe. har en gutt på 2 år så nå vil vi få en til. noen fra porsgrunn her?

Skrevet

Jeg har en gutt på 22 mnd og er nå i min 3 pp. El neste uke! Spennende!

Skrevet

jeg kan få mensen alt i fra om 2 dager til en uke

Skrevet

Vi har også begynt å prøve på nr 2:-)

Har en gutt på 7 mnd og ønsker 2 tette!:-))

Skrevet

pp er prøveperiode... forteller hvor mange mnd dere har prøvd å bli gravid... 9pp = prøvd i 9 mnd... :)

Skrevet

Stemmer ikke helt. Noen har lengre eller korte sykluser, så 2 pp kan være 4 mnd osv..

Skrevet

Vi er også i gang med nr 2=)

Fikk mensen igår, så da er vi igang med 2pp.

Har en gutt på 2 år fra før.

Skrevet

har en jente på 9 mnd, og har prøvd i 5 mnd. Fikk positiv test i dag med morgenurin, på billigtest, så lurer på om det kanskje blir en tur på apoteket og kjøper clearblue for sikkerhetsskyld :)

Skrevet

Hei:)

Vi prøver også på nr 2. Har ei jente på 2,5 år fra før, hadde i utgangspunktet ønsket to (tre) tette, men begynte ikke å prøve igjen før i år, grunnet jobb. Er nå inne i 6pp, har ikm i dag, men ikke noe som tyder på mensen enda.. Ikke så mye som tyder på svangerskap heller.. Men med førstemann så meret jeg ikke at jeg var gravid før 3 uker etter ikm:) (hadde da prøvd i 2,5år) Så håpet er der akk så lenge..

Skrevet

hei

vi prøver også på nr 2, synes det er på tide med en lillesøster eller lillebror til gutten vår på 2 år. Vi har prøvd nå siden mai, og begynner å bli såååå utålmodig gitt....=)

Skrevet

Hei! Vi begynner å prøve denne måneden:) Tulla vår er et år, og jeg håper vi er en familie på 4 til sommeren!

Lykke til alle, håper vi har en liten spire i magen snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...