Gå til innhold

Kvalm allerede?!? Hvor tidlig kommer symptomene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen der ute som kan svare på følgende.. Hvor tidlig kommer kvalmen?Jeg hadde positiv EL-test fredag og sex torsdag og lørdag kveld. I går og i dag har jeg vært kvalm. Riktignok ikke veldig, men den ligger under der hele tiden. Spesielt når jeg er sulten. Er dette bare innbildning eller kan man føle kvalme så tidlig? Har IKM rundt 5.sept, så det er jo over en uke til.. Jeg har ingen andre symptomer. Er i første PP.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var gravid ble jeg ikke kvalm før i uke 7, men det tror jeg varierer veldig mye.

Lykke til:)

Skrevet

Tror jeg også ble kvalm i uke 7... husker det veldig godt, for det var den dagen jeg skulle se på babytøy for første gang. dette førte til at jeg ikke orket å gå inn i butikker med babytøy under hele svangerskapet!! Hihi, rart hvordan kroppen reagerer på den lille skapningen som vokser og gror i oss:-)

Skrevet

Jeg hadde også EL på fredag, og nå føler jeg meg småsvimmel, og rar i magen, og lurer også på om det kunne komme så fort.

Tenker mye på om det bare er innbildning.

Håper vi begge har klart det til uken, skal ta en test på fredag.

Lykke til, så får du holde oss oppdatert.

Skrevet

Ville vært helt utrolig om bebisen satt på første forsøk, men er jo nok av folk som har klart det så raskt! Hadde likt det, for ønsker meg/oss et vårbarn! Lykke til for deg også!!

Skrevet

første barn fra uke 6 ble jeg kvalm og med det andre startet i uke 5

Skrevet

Startet uke 6 hos meg.. Det eneste jeg merket før det var at puppene mine var såååå harde og vonde(ømme!!!), bare det og ta bh på gjorde ondt.. ellers ingen symptomer før uke 6.. da kom de symptomer ja, kan jeg love deg;);) hihi..

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid begynte kvalmen 6-7 dager etter el, måtte tisse konstant fra 5-6 dager etter el. Denne gangen har jeg samme opplegg, testet svakt positevt i går, har ikm mandag. Så er fullt mulig å kjenne kvalmen nå, selv om de fleste ikke kjenner noe før rundt uke 6-8. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...