Sistah*G07*J09* Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Vet at det finnes utallige like tråder på dette, men jeg vil gjerne ha svar for det....ingen er jo like... Jeg har hatt tak i magen med jevne mellomrom helt siden i går kveld. Kjennes ut som mageknip/sting som begynner øverst i magen og går nedover. Kjenner det også bak i korsryggen (men er usikker på om dette bare kan være vanlig vondt i ryggen) kjennes litt ut som mensensmerter, men ikke helt liksom... Magen blir steinhard og øm, og til tider så gjør det skikkerlig vondt (klarer ikke å røre med og blir skikkerlig kvalm, tiltider kjennes det ut som jeg må kaste opp). Noen som vet om dette bare er kynnere eller om det er rier?? Ungen beveger også masse på seg innimellom..... Noen som har noen tips/råd om hva dette kan være??
Lily* Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Det høres ut som det jeg hadde, masse kynnere før det gikk over til rier. Men ring føden å spør om de vil sjekke deg, det ville de sist med meg!
storkenerpåvei. Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 hvor langt er du på vei da? det kan vere alt fra modnings rier,kynnere til faktiske rier...hvis du får tak med gjevne mellomrom bør du kontakte føden el jordmor.de kan sikkert gi deg et godt svar
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Tusen takk for svar..... hvor lenge hadde du sånne kynnere da, før det gikk over til rier?? har over en times kjøring til føden, og har ikke jordmor i kommunen, så vil liksom ikke kjøre til føden nå, før jeg vet at det kanskje er noe på gang..... Skal ta meg en varm dusj, å se om det blir bedre.........så at det var ett tips på den annen tråd.....
conney skal ha nr 2:) Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 når jeg harf sammentrekninger så er det som mageknip, akkurat som jeg må på do..må oxo alltid tiss når jeg får disse sammentrekningene.. har fått beskjed at det er maserier som ikke er sterke nok tl å lage åpning.. så kan godt være du har rier, ta tiden på dem
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 hei:) helt rart, akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv...thi,hi:) jeg fikk dette på lørdag, gikk med det i tre dager før vi mandagskveld dro på føden for en sjekk. der sa de at hodet lå langt ned i bekkenet og at dette mest sannsynlig var modningsrier. før vi gikk sa jordmora at hun ikke ville bli forundret om vi kom tilbake i løpet av natten og at fødselen da var skikkelig i gang. dro hjem med skikkelig store forhåpninger, men sitter her desverre enda og har samme modningsriene. vil ha baby nååååååå
mizza84 Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 hehehe.. det her er gøy, hatt akkurat det samme. sov tilogmed over på føden for observasjon. men fortsatt ingen åning nei.. hodet ligger så langt nede at jeg nesten føler at jeg sitter på det lix. virker egentlig at alt har stoppet opp igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå