Gå til innhold

" Trønderklanen"


 boble <3

Anbefalte innlegg

Hellu jenter:0)

 

Har fått flere Sms`er om at mandag blir bra sånn at onsdag blir kinodag! Noen som er uenig? Rop bare ut så finner vi på noe annet...En annen ting er at det ikke er så fult på DLR på mandager så da får vi bestille bord til det tidspunkt vi ønsker...Vi som satt igjen tilslutt i dag bestillte som sakt til neste mandag kl 13:00. Håper mange kan komme da:0)

 

Juhuuuu blir en skikkelig kosemose høst dette.

 

Klemmer til alle store og små:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det blir bra med mandager, men jeg kan desverre ikke komme førstkommende mandag. Som sagt kjører vi til Brønnøy i morgen, og kjører ikke hjem før på mandag.

 

Blir en koooselig høst ja, men synes d er så trist ute.. mørkt, kaldt og regn.. huff..

 

Klemmer ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag blir bra!:)

 

God tur t Brønnøy i dag,Mamma22! kos dere masse!

 

Høsten er ikke så dum egentlig, koselig å begynne å tenne lys og sånt igjen...men er jo alltid trist når man må innse at sommeren plutselig er over! - det er da det er lurt å ha spart ferien sin og ta seg en sydentur!!:):):)

 

Gleder meg til mandag,jenter! håper mange kan komme! kos dere så lenge!

 

PS! for den som kommer først på mandag så er det bordet nærmest disken (nærmest kakene!:) som er reservert! står på Viken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. mandag er kjempe bra. var egentlig litt vanskelig på onsdager fer mæ... passe lillebroren min på onsdaga. så mandag blir topp. glede mæ allerede;=)

 

litt godt me høst å da... tent opp i ovn i går, tent lys å d va sååå kosli.

 

klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...