L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Her blir det fødsel alikavle så vi får se hvem som føder først;) hihi.. begynner å bli ganske lei og TUNG. +11 kg her. men men... Ble spådd at jeg skulle gå 5 dager over tiden.. hehe... så vi får se:) Vil høre hvordan det går med dere:)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 jeg vil føde først:))) har 27 sept jeg og:) eller 16 sept i følge mens termin!
lenis&bebis Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 I følge menstermin så føder jeg den 23. Tror og håper den datoen stemmer bedre :-) Men men, vet jo aldri. Har så smått begynt å gå opp for meg hva som er i ferd med å skje, så i forrige uke kom endelig vogna i hus. Fin vogn som har fått prøvekjørt seg på stuegulvet ;-) I går ble tørkestativet fylt opp med nydelige bittesmå klær. I dag ble de lagt inn i nyinnkjøpt kommode. Føler meg ikke sååå stressa nå. Har det meste i hus. Grunnen til plutselig panikkfølelse er at ei venninde av meg fødte i uke 35, og det gikk opp for meg at det faktisk går an å føde før termin også... Ellers så begynner ting å bli tyngre, bekkenet krangler, jeg pisser hele tida og sover minimalt om natta. Gleder meg til bebis kommer, men venter gjerne ei go stund enda :-) Trenger tida til å forberede meg kjenner jeg.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 virker som dere er i god rute:) hehe. her er alt i hus også så godt å være ferdig... Håper også selvsagt å føde før termin, men er vel heller tvilsomt med min flaks:) hihi
Gjest Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 huff må få innrømme at jeg er litt lei nå.. har vært sykemeldt siden midten av juni så det blir laaange dager nå. Alt er i hus nå, det er godt! Henger meg på det som ble skrevet over om at man kan faktisk føde før også da men jeg tror nok neppe det skjer her. Hodet hadde festet seg her om dagen og kjenner et voldsomt nedpress. Menstermin er 20,september men kjenner jeg min flaks rett så har jeg 6 uker igjen og blir satt i gang 10. he he... vil ha han i hendene mine innen 2 uker jeg .... XXXXXX alle kroppsdeler..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2007 kjenner meg veldig igjen i det du skriver so-xited... var til jm i dag og alt så fint ut, hodet var festet, men tviler for at han kommer før... Jeg er utrolig lei merker jeg og sliten. Sover veldig dårlig om natta, men har heldigvis litt mindre halsbrann enn vanlig. Henger sikkert sammen med at han kryper lengre ned. Vi må bare støtte hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå