mylittlecat Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Tenker jo da på hvilke trekk du tror/håper du babyen vil arve etter deg, og etter pappan? ) Jeg tror min kommer til å ligne på storesøsteren sin (kan liksom ikke forestille meg noe annet utseende på ho, hihi) Jeg håper hun arver pappans store brune øyne og lange øyevipper. Ellers tror jeg hun vil få en "blandingsnese" etter meg og far, samme som storesøster )
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Storebror er veldig lik pappan sin, men har mine farger (lyst hår, blå øyne). Jeg tror lillesøster får pappas farger (håpe håpe). Pappan har tjukt mørkt hår og "brune" øyne. Av utseende tror jeg det blir en god blanding.
*~2barnsmamma~* Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Hvis jeg sammenligner bildene fra 3D med babybilder fra da vi var små, så er han fryktelig lik pappa'n sin!=) Nesen, kjevelinjen, pannen og ørene er lik pappa'ns, mens munnen og øynene er lik mine!=)
Gjest Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Åå, dette går jeg og tenker masse på! Er så nysgjerrig på hvordan den lille ser ut. Jeg kan ikke se for meg noe annet enn at babyen får det mørke håret til pappaen sin og håper også litt på at han får øyenfargen hans. Den er så fin. Helt grønn med litt brunt innerst. Ellers kan det godt bli en fin blanding av neser og slikt. Hihi.
Belladonna med to gutter Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg har vært på to ul til nå, og han ligner noe helt ufattelig på pappaen sin!!! Ikke noe tvil om farskapet der nei Virkelig rart å se det så godt allerede...!
*Vetlis* Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Det er ikke lett å vite.. Håper hun får det mørke håret til pappan og figuren hans og øynene mine :-) Men har du hørt om den gangen Einstein var i et middagsselskap med ei utrolig vakker, men dessverre ikke så veldig smart jente? Lurer på om de var forlovet jeg? Ihvertfall sier jenta, å Einstein, tenk om vi får barn.... Så koselig det ville vært. Med mitt utseende og din inteligens ville de blitt helt perfekte!!! Ja, eller det kunne gått helt galt, å de får din inteligens og mitt utseende sa han ... HEHEHE!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Jeg tror dattra mi får litt utstående ører sånn som faren og halvbroren.. Så tror jeg hun får min nese og hans øyne.. Og min kroppsfasong.. Og ganske lyst, glatt hår.. Min firkantede kjeve og hans fyldige lepper! Hehe.. Blir morro å se! Vakker blir hun uansett:)
de tre bukkenebruse Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 da min mor såg ultralyd 4d bilde av jenta vår så sa hun at hun var prikk lik meg da jeg ble født/var liten hehe...det samme sa min tante:) så det blir morro å se:) vår sønn var prikk lik pappaen sin slik han var når han var liten baby:)
Athina' Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Jeg håper han blir lik meg, med store brune øyne og mørkt hår. Min datter ligner en prikk sin far, ser ikke mine gener i det hele tatt der, så denne gangen vil jeg ha litt skryt for ett vakkert barn hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 hehe..litt spent er jeg.. Gutten vår er veldig godt blandet...hehe...Mine øyne og munn, sambo sine nesevinger og min størrelse på nesen...Liten...Men han fikk sambo sin blekhet og lyse hår. Pluss blå øyne. Jeg har brune...Gutten vår arvet også et annet som ikke er på min side av familien og det er en ekstra vorte under brystet hans...Ikke noe stort eller ekkelt...ser ut som en føflekk da...=o)... Hvordan nesten mann komme til å se ut...Ikke lett å vite..Håper på å få min gyldne farge på huden når den blir født og masse mørkt hår...hehe...eller så er det samme...Bare h*n er frisk og rask...=oD....
Gjest Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Jeg håååper barnet får mine farger; mørkt hår og mørke øyne (grønn/brune). Pappan har lyst hår og blå øyne, men vi håper begge på at de "mørke fargene" vil gå i arv, fordi det er litt mer spesielt. Ellers håper jeg han får mine øyenvipper, mens jeg håper han får pappans fint, naturlig buede øyenbryn (jeg har alltid hatt uregjerlige øyenbryn, og er misunnelig på sambo sine..hehh..ville nok nappet de litt, men de er veldig fin form på!). Nese spiller ikke så stor rolle, vi har ganske lik fasong på nesen, og heller ikke munn er så veeeldig viktig, da vi har fyldge lepper begge to (så regner med han får det uansett..). Ellers håper jeg at vi får en god og myk bebis - de er såååå søte når de er litt runde Men til syvende og sist bryr vi oss nok veldig lite om dette... For oss blir han nok perfekt uansett farger og fasong Men det er moro å leke med tanken..
hege desember baby Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 jeg tror min lille gutt vil ligne litt på sin nydelige søster. når hun ble født, hadde hun masse sort hår, lange øyenvipper, markerte bryn,store øyne, og smilehull. og lysebrune øyne. håper han blir lik henne.
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 Ut fra ul-bildet, synes jeg det ser ut som h*n ligner på broren min da han var liten.. Så da tror jeg mine gener blir dominerende, men håper h*n får pappan sine øyevipper og også hans hake, og en blanding mellom nesene våre
nungo Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Leste eller hørte en gang et sted at babyer som regel likner mest på pappaen sin når de blir født. Dette skulle vist være en biologisk ting som i meget gamle tid skulle sikre at pappaen ikke avviste sitt avkom. Smart ikke :-) Jeg håper i alle fall min lille jentebaby får sin pappas meget store blå øyne og laaaaange vipper (det har storesøster i alle fall). Tipper også hun har mye mørkt hår.
el destino Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Gjett om man tenker ofte på det??? :-) Pappan er helt sikker, hun kommer å bli verdens vakreste med mine blå blå øyne og hans mørke farger og svart hår mener han. Pappan er jo ganske så mørk siden han er mexicaner. Jeg har ikke noe i mot om hun får pappas mørke brune øyne som man kan bare kan drukne i:-) Uansett hun kommer nok å bli verdens vakreste lille prinsesse i våre øyne:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå