Gå til innhold

Dette tar kaka!!! En far spurte på foreldremøte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...om ikke skolen kunne begynne 10 minutter senere, slik at de slapp å krangle med jenta si hver dag.

Bakgrunnen for kranglingen var at jenta ikke fikk sett ferdig Barne-TV om morgenen fordi hun MÅTTE på skolen!!

Er det mulig sier nå jeg!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan da ikke være seriøst sagt.

I så fall er det veldig kortsiktig problemløsning i den familien :-)

Skrevet

Han mente det alvorlig! Hun går nå i andre klasse og de hadde kranglet så og si hver dag i første klasse og så ingen annen løsning....

Noen ser kun sin egen verden!

Skrevet

Haha.. og hans arbeidstakere kan sikkert komme 10 minutt for sent på senvakt fordi de måtte se ferdig Home and Away!!!! Jadda, fantastisk forslag :)

Skrevet

Håper alle, inkludert lærer, lo rått av forslaget hans????

Skrevet

Håper du fortalte ham at TV-en har av-knapp... Herre min, barna trenger absolutt ikke å se på TV før skoletid!

Skrevet

De fleste trodde det var ironisk ment, og lo godt, men da ble han fornærmet og forklarte bakgrunnen for det. Som om det hjalp stort!!

:-)

Skrevet

Herregud, det er det dummeste jeg har hørt på en stund =)

Er selv lærer og har vært borti endel selvsentrerte foreldre, men denne tok kaka - he he...

Skrevet

Rimelig tjukk i huet med andre ord;-) Og så hadde han ikke vett til å holde kjefte ETTER at alle hadde ledd av forslaget hans? Herregud :-D

Skrevet

Ha ha ha, regner med at han fikk igjennom forslaget. Og at det ble slengt på 5 eksrtra minutter i tilfelle det skulle være forskyvelser i sendeplanen en dag.

Gjest frøkenvetikke
Skrevet

På en måte skjønner jeg veldig godt denne faren, og det er sikkert flere barn som blir skuffet over å ikke få sett ferdig barne-TV. På den annen side bør jo ikke barn se så mye TV da.

Hva med å sende en mail til nrk og høre om de har sjekket om de har mest passende sendetid for barneTV på morningen? Kanskje de kan justere litt, og det kommer flertallet til gode?

Skrevet

Er det vanlig at ungene sitter å ser barnetv før skuletid da?

Skjønner ikkje kvifor dei skal det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...