Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Har en gutt på snart 2 som har fått en ny epedimi av vannkopper i barnehagen. Jeg har termin om 3 uker og har prøvd å finne svar på internett om det er farlig for nyfødte å få vannkopper. Finner ikke noe svar og lurer på om noen av dere vet noe om dette?? Jeg har hatt vannkopper som barn selv
Lily* Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Siden du har hatt det er det liten sjans for at en baby får det pga de antistoffene du produserer. Men ta deg en tlf til fastelegen din, han kan svare deg helt bestemt! Tror det som er farlig er å få det selv mens man er gravid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå