Gå til innhold

Bilseter som passer til oth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilke andre bilseter som passer til oth enn maxi cosi? Har litt lyst på BeSafe Izi Sleep neste gang nemlig, noen som vet om den passer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nobody?

Skrevet

Jeg ville styrt unna Izi Sleep..! Det er usannsynlig stort og klumpete, og veier et tonn! I tillegg er festemekanismen kronglete..! Maxi Cosi er et mye bedre sete i mine øyne, men de fleste seter passer pga OTH har universaladapter :-)

Skrevet

Thanks:) Så bra å vite, var egentlig fornøyd med maxi cosi'n men så får mannen BeSafe til halv pris på jobb da..:) Også så det så fint ut å legge ned så bebbisen kan sove. Men da må jeg undersøke litt til!

Skrevet

Det er veldig kjekt å kunne legge ned ryggen, men seriøst - hvor ofte er det nødvendig?? Babyene skal jo ikke sitte i stolene i mange timer utenfor bilen allikevel, og når setet er så svært og tungt i tillegg blir det bare tull å skulle drasse det med rundt..!

Har du sjekket ut Akta Graco DUologic da? Det er babysete og barnesete i ett, verdens mest geniale bilsete synes jeg :-) Enkelt å bære eller trille med seg, utrolig godt og trygt for babyen, og tar liten plass og beltelengde i bilen :-) Ville sjekket det ut var jeg deg, billigere blir det også, enn å måtte først kjøpe babysete med evt base, og så barnesete etter det igjen ;-)

Skrevet

Ha-ha sant nok:) Vi var veldig nøye på dette med Lille faktisk, og sover ett barn er det som regel ikke problematisk å svippe de over i bagen:)

Har sett det fra Akta Graco, men det var dette med rabattene da:) Men takk for tips, skal se på det også, har heldigvis gooooood tid:)

Skrevet

Jepp ;)

Godt å ha god tid ja, litt av spenningen er jo å gå og tenke og titte og glede seg - masse lykke til, både med valg av bilsete og med baby! :-)

Skrevet

Ikke sant:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...