Tulletutta Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Body og bleie? pysjamas?? eller noko annet??
line_n & sara Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 min kommer i november, og jeg har kjøpt maange pysjer, så hun ikke skal fryse!
miss_chica Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 blir nok pysj, sånn hel dress. men denne gangen skal jeg styre unna de med føtter for de var bare plagsomme. føttene krymper og blir trange og ubehaglige, så bedre for bebien at foten er fri i den andre enden =)
r r r Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Pysj er best. Og har de glidelås er det å foretrekke fremfor en million knapper!
Focusina Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg har planer om å kjøpe babyull pysjer. Brukte det sist med stort hell. I tillegg hadde jeg et godt ullskinn oppe i sengen. Rommet ganske kaldt, men sengen lun og varm... :-) Venter vinter baby igjen, gjør derfor det samme. Vår barn = hel pysj med ben.. NB: Viktig at det er en god åpning mellom bena og ikke på ryggen. Mye lettere å skifte en baby mens den ligger på ryggen. Knapper eller glidelås etter hva man liker.
Ranveig R Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Oktober/novemberbarn. Blir definitivt Babyull nattdrakt frå Janus. Storebror har brukt dei omtrent sidan han vart fødd - sommar som vinter - med unntak av dei aller varmaste nettene i sommar. Foretrekker nattdrakter uten føtter, synest alltid føttene til ungen blir for store til føttene i nattdrakta lenge før resten av den blir for liten. Med teppe på blir føttene likevel ikkje kalde. Babyen skal for øvrig sove på lammeskinn.
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Hei! Er mange som forteller om pysjer i ull og det er greit når dere får vinterbarn. Men hva med dere som skal ha i august/september? Hva skal dere bruke frem til vinteren? Det er jo viktig at de ikke blir for varme også =)
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 ullpysj! fordi ull IKKE overoppheter barnet. ull regulerer varmen, trekker til seg evt klamhet uten å miste den varmeisolerende effekten. bruk gjerne tynn ull, om det passer en bedre. ull kommer i tynneste strikk, til det tykkeske tovede... og mellom der har du ullfrotté, strikk og alt mulig rart. barn som ligger på skinn holder bedre på varmen dersom dyna skulle komme på skjeve, eller sparkes av. toåringen min hadde bare ullpysj første året (sommer som vinter), og babyskinnet hans ble med over i "storsenga" da vi byttet fra sprinkelseng.
alvis Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Jeg hadde sån pysj som var en pose nede. Alltså ingen bein men du dro ihop i enden så det var som en pose... Gutten min elsket den da han var nyfødt. Kanskje det var litt som å ligge inne i magen? Neste mann skal ha "pose pysj" han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå