Gå til innhold

byllups natten..... litt personlig spørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere klarte å gjennomføre sexen på bryllups natten?

Vi orket ikke, en dag full av ting og hvor alt går i et. man blir slien. vi sovnet i armene på hverandre og tok det igjen dagen etter!!! hehe!!!

Men hvor mange hadde sex på bryllups natten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi orket heller ikke, sovnet som steiner da hodet traff puta! :)

Skrevet

Vi orket!!! Var i seng ca 03.00. Opp kl 06.00 fordi sønnen vår våknet da. Ikke mye søvn, men beste sexen jeg har hatt!!!

Skrevet

Selvfølgelig hadde vi sex!!!!

Skrevet

Maa nok innroemme at det ikke ble noe av paa bryllupsnatta ja.. Etter en helg med festligheter samt reising var vi begge for slitne til det..Tok igjen naa vi kom hjem igjen.. ;-)

Skrevet

Vi hadde! Var på hotellet kl. 02.30, og da slappet vi litt av, før vi tok en runde! Og som resultat av den natten, så er jeg 13 uker på vei nå! :-) Snakk om klaff! :-)

Skrevet

vi hadde vel sex 3 ganger mellom kl 02.0 og kl 08.00 dagen der på:)

Skrevet

Ble ikke noe her heeller gitt..gubben fikk litt for mye innabords :( Men så tok vi det igjen dagen etterpå da :)

Skrevet

nei vi var helt kake, og ønsket bare cola og søvn når vi kom på hotellet:)

Skrevet

Nei, vi hadde ikke. Var ikke hjemme før 05.30 og var ganskje sliten, men åpne morgen gavene klarte vi. Måtte åpne de før vi la oss for det var jo morgen. Dessuten var huset vårt snudd opp ned av "hygglige" svigersøsken, forlovere og venner.

Skrevet

Vi hadde. Var på hotellet kl 4. Da gikk vi i badakaret og slappet av og fikk ut millioner av hårspenner av håret mitt... Så hadde vi sex ja.. Selv om vi var utslitte klarte vi det :) Men sovna rimelig kjapt etterpå ja..

Skrevet

jepp vi hadde sex.

to ganger. hehe. bra var sexen også.

hadde gledet oss til sexen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...