Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 jeg jobber på en avdeling i barnehage for barn med spesielle behov. det er en jente der som har vært voldelig mot meg i et halvt år, og det sliter på meg veldig psykisk nå som jeg har blitt gravid. Jeg er redd for slag mot magen, da jeg blir både slått å kastet ting på. det høres helt forferdelig ut, ja, det er i en barnehage, men sånn er det iallefall. Jeg jobber som ped.leder og har på en måte blitt uvenn med mange ansatte på de andre avdelingene, da de mener jeg ikke gjør jobben min. og blir kjeftet på og baksnakket ofte. (selv om jeg har alt på min side, men det bryr de seg ikke om) jeg har for et halvt år siden vurdert å sykemelde meg fordi jeg var ganske deprimert, men nå har det toppet seg litt. jeg har ikke termin før februar, og har mest lyst å bli sykemeldt ut tiden min, men vet det er innmari lenge. jeg er redd før å være deprimert å utbrent når jeg skal bli mamma og ta på meg et stort ansvar. Hva skal jeg gjøre? jeg er helt rådvill. vet jo at jeg kan spørre om sykemelding, men så lenge liksom. Har sett meg etter nye jobber, men finner ingen. er det overhode mulig å få sykemelding så lenge? jeg kommer jo til å bli tullete av å gå hjemme også.. joben må jeg ha, må jo ha pengene! jeg begynner iallefall å bli ganske sliten nå. å sitter hjemme mange kvelder å gråter å er veldig sliten. samboer må jo bli gal av meg snart.
*~2barnsmamma~* Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Huff, det høres ut som om du har det veldig vondt. Vet ikke helt hva du kan gjøre, men jeg dytter litt opp i tilfelle noen andre vet!=)