Gå til innhold

kommode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at dere alle har kommode til den lille?

Sambo ser ikke vitsen i å ha kommode, for vi kan jo bare legge babyens klær og alt det som eller skulle ligget i kommoden inn i våre skap. Vi bor på 43kvaderat, noe som gjør at babyen mister litt plass å være på.. Men er jeg rar når jeg heller vil ha litt mindre plass, og litt mindre rot.

Har dere andre forslag til andre eventulle løsninger??

(satte innlegget på 2 trim og, men var meininga at det skulle inn her..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ha kjøpt kommode for da får du alle klærne til den lille på et sted og det blir ikke blandet sammen med deres klær...:)

eller så kan dere sette opp hyller på soverommet da tar det ikke noe gulvplass.....

Skrevet

Hva med en stellekommode? Hvis du likevel har tenkt å ha stellebord på badet kan jo det være en grei løsning.

Skrevet

heh.. skulle mer enn gjerne hatt det, men det må bli et klappisammen stellebord fra ikea som vi henger opp på veggen. Vil skifte på henne på badet, men tenkte å ha kommoden i stua (der høres ut som om vi har det helt corny, i know), da slipper jeg å gå inn på soverommet inn i våre skap når jeg skal ha noe til henne.

men dere aner bare ikke hvor jeg gleder meg til å få en større leilighet, eller et hus, for dette er nesten uholdbart.. aner ikke hvor jeg skal få plass til å ha vogna en gang... hmmmm...

Skrevet

Skjønner at du vil ha kommode..jeg får ikke skiftet på vesla på badet en gang:( men skal ha kommode på rommet...selvom jeg hadde hatt plass i skapet mitt. bor på 50 kvm...

Skrevet

Hva med å ha det i kurver i deres skap tro? Uansett ikke lurt å ha klær på et bad, da det blir mye fuktighet.

Vi hadde stellebordet vårt på kjøkkenet, vi, for badet er mikroskopisk.

Denne gangen kjøper vi bokhylla på IKEA som det er et stellebord på. Da har vi alt tilgjengelig. Klær i kurver under stellebordet, mens vi får alle pleieprodukter og bleier i hyllene over. Vi blir på kjøkkenet denne gangen også vi...

Senere kan bokhylla brukes på et barnerom.

Dere har kanskje ikke plass til en sånn heller?

Vet ellers ikke hvordan dere burde løse det...

Skrevet

Hei!!

Vi er i samme situasjon, men på enda mindre plass..40 kvm!!Hadde jo store planer om å flytte før barnet kommer, men da må vi skatte på overskuddet. Så her bli vi nok boende minst de 3 første mnd av barnets liv.Får bare utnytte rommet best mulig.

Kommode skal vi anskaffe oss, har den i gangen! Har en allerde, men skal kjøpe en ny som er høyere slik at vi får utnyttet høyden. Stellebordet får vi ikke plass til, men skal kjøpe overdelen til stellebordet (om dere skjønner) å ha på toppen av vaskemaskinen. Har målt opp, og lengden er perfekt!

Ellers blir det nok intimt og godt her i starten. Barnesenga helt opp i vår seng, på stua. Har bare sove alkove!! Barnevogna har jeg ikke tenkt på en gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...