Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 22 måneder skal sove i sportsvogn i hele vinter i Bergen. Bør jeg skaffe en vognpose, synes dere, eller holder det med lammeskinn og ullteppe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til voksiposen jeg da, så jeg hadde brukt det. Den er helt tett og du kan heller ha mindre klær på datteren din.

Skrevet

Det kommer vel litt an på datteren din det. Her har lillegutt aldri villet ligge i vognpose. Så her har vi lammeskinn,godt med klær og en god dyne, evt ullteppe på kalde dager :)

Skrevet

Min datter er 19 mnd, og jeg har hatt voksipose til henne hele tiden :) Den funker perfekt:) Jeg studerer selv til førskolelærer, siste året nå..og har vært MYE i praksis i barnehager. Og min oppfatning er at voksiposen fungerer godt, evt en annen slags pose :) Da kan barnet ofte ligge i tynne ullklær, og de ligger mykt og lunt inne i posen :) Når jeg har hatt barn i barnehagen som har ligget med lammeskinn og ullteppe, må de ofte ligge med ulldress neddi vogna, og gjerne et ekstra teppe over på kalde dager. Derfor synes jeg voksipose er best :) Men, det er jo opp til hver enkelt selvfølgelig :)

Skrevet

Og forresten, datteren min har også sportsvogn, og jeg synes liksom ikke den er like "lun" som den vognen jeg hadde når hun var baby. (luftehull på siden, og bak) På denne måten synes jeg voksiposen er tett og god, i forhold til et teppe som kanskje det kan komme en glippe i..

Skrevet

Vi sverger også til lammeskinn, godt med klær og ulltepper. Han er 19mnd:)

Skrevet

jeg sverger også til voksiposen, da vet jeg at barnet alltid er godt og varmt og det blir så lunt og godt. Og trenger ikke pakke rundt og rundt med dyner og tepper og forsikre meg om at det ikke er noe "hull" noe sted.

Skrevet

Takk for alle svar. Jeg skjønner at voksiposen er veldig bra, men jeg synes at det er en for stor investering når hun allerede har levd to vintre uten. Jeg må nok prøve å finne en billigere løsning.

Skrevet

Jeg kjøpte (nesten usynlig) brukt voksipose til 500 kroner. Det er jo ikke så ille!

Skrevet

det finnes andre billigere poser å få kjøpt. Du må ikke ha den som heter VOksipose :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...