Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Har forstått det sånn at det er en del testing av forskjellig utstyr osv, så lurte på å abonnere siden lillegutt har begynt i bhg nå... så det er greit å få tips... men gidder ikke hvis det ikke er nødvendig likosm. hvor ofte kommer det ut?
Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Leser det innimellom og syns det er gøy å lese det. Følger ikke med på tipsene som står der, men syns det er interesant. Et bra blad.
Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Det er litt både og, men jeg abbonerer på det - og synes stort sett det er bra lesning. spesielt historiene om virkelige mennesker og hendelser er interessante, synes jeg.
It's all about me Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Abonerer og syne sdet er et helt greit blad.
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 kanskje jeg like gjerne heller kan kjøpe det en gang i blandt i butikken... men hvor ofte kommer det ut? en gang i mnd?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg abbonerer/abbonerte på det.. Har sagt opp nå pga skal spare penger til bryllupet neste år.. Veldig fint blad synes jeg!
d",)~^~^~ Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Jeg liker Mamma bedre. Syns F&B har mange artikler om hvordan gjøre ting som en vanlig småbarnsmor med full jobb ikke har tid til. Syns det blir litt for ambisiøst og gir meg en følelse av utilstrekkelighet. Mamma er bedre fordi det har mer jordnære artikler og du får en følelse av at du mestrer mammarollen.
St.Sunniva Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Abonnerer, og jeg er fornøyd. Syntes det er en fin måte å følge med på. Det kommer 1 gang i mnd. Tror det er billigere å abonnere, men det kommer jo litt an på om du tar for 1 år, 18 mnd eller 2 år..billigere jo lenger du tar. Jeg betalte vel litt over 800, men husker ikke om det var 18 eller 24 mnd
Heira☆ Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Jeg kjøpte det i butikken til å begynne med. Jeg er veldig fornøyd med det i hvertfall. Veldig greit og lese om de forskjellige testene. Det er en del reklame i bladet, men den reklamen som er det er jo relatert til oss. Men nå abbonerer jeg på bladet. Like greit det, som å kjøpe det i butikken. Det er jo billigere, for det er jo ganske dyrt. Bare si fra, så kan jeg verve deg jeg ;o) Og ja, det kommer en gang i mnd. De som abbonerer på det, får det uka før det kommer i butikken.
mayaya Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Jeg leser begge, men synes f&b er best. Mamma er veeldig mye reklame, synes jeg. F&B er greit lesestoff. Tror det kommer en gang i mnd.
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Vi bant oss til 1 år og sa opp når året var godt, synes ikke noe særlig om det egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå